Viena diena manā dzīvē

Komentāri

18. novemberis

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Uzmanību! Šajā ierakstā slēpjas miris dzīvnieks, necenzēta valoda un alkohola reklāma. Veģetārieši, vegāni un citādi nepilngadīgi zvēri, soļo tālāk.

00:01

Iepriekšējās dienas vakarā (tobiš, 17.11) kopā ar brāli un Šagiju ierados Saļikā (plašās pazīstams kā - pilsēta Salaspils). Pastaigājām pa rajõnu. Padzērām ingveralu (no kura, starp citu, nav paģiru (ja vien nesasniedz 5 tukšu ingveralus pudeļu skaitu)), pagrauzām sāļākās sēmuškas ever (jo Saļikā tā dara), apstījāmies kā viss mainījies, un uz brīdi ielas vidū apstājāmies.

00:52

Lõģiski turpinot draņķīgā laika nakti, ieradāmies pie brāļa, kur padzērām...neko (vismaz es). Šeit uzskatāmi redzams cik ļoti cilvēkiem patīk fotogrāfēties, pat esot alhõlreibuma stāvoklī. BAM!

00:56

Izdzirdot skaļās nakts sarunas par politikām, mūzikām un citādām ļoti valstiski svarīgām lietām, ierodas Skipijs. Hujakš, davai naktī ēsto dod! Vidējais pirksts sunim un visi laimīgi (nē jau nē, mēs visi Skipiju mīlam, bet naktī izrīties nedodam).

01:36

Laicīgi liekos gulēt, jo rīt jābūt daudzmaz smukai. Uzrakstu dārgajam mīlas esemes un BAM! es vairs neeksistēju līdz rītam.

10:10

Pamostos ap 10iem. Šis tualetes pulkstenis (kā jau vēl daudzās citās mājās) dzīvo pavasara laiku - lai nav divreiz jāpārgriež. Čo tam, mužščiņe zatruždatsa? Tfu!

10:12

Vispār, es pamodos no tā, ka brālis ar Šagiju skaļi runā. Izrādās, ka viņi tieši tad bija atnākuši mājās. Nu redz, tieši 12 minūtes pēc skaļās runas, abi iegūlušies gultā, lai skatītos multenes. Figuški, abi jau krāc, TV raida multenes bez 4 acu dalības.

10:33

Izvedu Skipiju rīta pastaigā. Abet tur - Saļikā atvērts hiperrimčiks, tieši starp IKKI, kaximu un citām mazām lafkām. Nu ko tur, priecājos par līdzi paķerto naudu un riksī eimu pēc brokastīm. A tur kad iekšā ieej, sajūta ne tāda kā Saļikā - viss tāds civilizēts.... Divas bulciņas un bunžiņa ar mirindu un atpakaļ uz virtuvi visu apēst. Abi sabiedrotie turpina krākt.

11:42

Tā kā abi divi bruņinieki krāc3, tad vieglu sirdi dodos mājās. Piebrauc jauns autobuss. Sajutos kā Ventspilī, kur viss tik ļoti izbruģēts un civilizēts, bet, ko tu domā, prieks nav ilgs. Iekāpju autobusā, viss notiek Saļik-style - autobusa šoferis bļauj uz omi, kura ved savu mazbērnu uz Rīgu, un protams, pats svarīgākais, skaļi tiek atskaņots krievu reps. Õsom!

12:34

Pēc autobusa, aizrikšoju uz Centrāltirgu. Nopērku visu vakariņām un arī nevakariņām - re, kāds pilns maiss! Tirgustante līdz vēmienam un pat zābaki netīri.

12:36

Turpinu tirgus gājienu - ja nevaidzētu steigties, varētu visas sīkbodes apskatīt, abet neko. Pa ceļam satieku "spirtvodkasigareti", bet tos man bail fočēt, bet ja kas, viņi bija kādus 20 m uz priekšu. Trijatā.

12:40

Rīgas satiksmes transports par velti, izvizinos pāris pieturas kopā ar õpīšiem.

18:46

Īsti nav skaidrs ar ko es nodarbojos 6 stundas, pieturpunkti ir: mana mamma ciemos, mana dārgā mamma ciemos, 3 ēst taisīšanas, multenes un 1,5 stundu gaļas cepšana. Skat nu (gaļas neēdāji aizver acis un klausās tālāk), kāds sulīgs jēra gabaliņš, svaigi nogalināts piektdien un atvests no Madonas rajona pa blatu. Vo ķebe trahtararah!

18:48

Svētku vakariņas galdā īsti latviskās tradīcijās - ēdam gruzīnu ēdienu un dzeram argentīnas Malbec. Vismaz galdautiņš bija piemeklēts ar auseklīšiem (malās).

21:03

Paēduši, padzēruši daudz vīna neizdzēruši, dodamies uz salūtu. Jo tā vaig! Salūu neesmu redzējuši kopš Rīgai bija 800. Protams, ka visu mazliet nokavējām, skatāmies salūtu pār māju jumtiem. Interesantāk šķiet skatīties uz nelamīgajām sejām mašīnās. Hehehē (ļauni smiekli).

21:07

Salūts salūts blablabla! Vislielākais jē bija nevis tad, kad salūts beidzās vai sākās, bet tad, kad ieraudzīju 22. autobusu braucam uz Salu tiltu. Da ti čo, mužik!?....

21:58

Jē, apakaļ mājās, siltumā un sausumā. Nē, sausumā nē, jo jāiet ir dušā. Un nevis siltā, bet karstā, tā lai spoguļi un lēcas svīst ciet. Tā lai MIŠA+JEVGEŅIJ varētu uz spoguļa uzrakstīt. Fõrši...

22:02

Pēc zobu tīrīšana ar jauno ūberkūlo zobu tīrīšanas aparātu. Sajūta kā pēc higiēnista tikai vīnogu želeja pēc tam pa muti nevandās.

22:09

Mitrs un karsts cilvēks zem segas! Katra kaķa erotiskā fantāzija, tāpēc viens jau uzreiz uz kājām virsū (paslēpie aiz datora). Izskatu dienas jaunumus un vecumus, paskatos serijālus, paskatos kādu recepti, pačaloju ar dārgo un hujakš, pulkstens jau diupadsmit!