hmm. es šaubos, ka tieši telemārketingu. drīzāk telefonoperatoru. tas ir kkas cits. operatori neko lāgā nepiedāvā, bet paskaidro zvanītājiem kādēļ neiet tv vai nets, kas ar viņa rēķinu un vispār paskaidro kas un kā ar firmas pakalpojumiem. tur, protams ir arī telemārketinga operatori, vismaz kādreiz bija, bet tikai daži. pārējie ir tieši operatori, kas drīzāk ir telefonisks tehniskais atbalsts.
jā un tur tieši ir neslikti tas, ka tur ir tā sauktās izaugsmes iespējas. tobiš ļoti reti cilvēks paliek operatoros ilgāk par par 6-18 mēnešiem (ja vien pašam nav tāda vēlme), parasti ātri vien pāriet uz kcik tehnisko kko vai ko citu, pēc viņa spējām un vēlmēm. un tad jau nav svarīgas īpašās zināšanas, jo to laika gaitā tāpat apgūst. viņi praktizē cilvēku ņemšanu no savām rindām.
|