Atjautības uzdevumu vācele - [entries|archive|friends|userinfo]
Atjautības uzdevumu vācele

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Feb. 22nd, 2007|12:56 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
atkod
[janchix]
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]afs
Date:February 22nd, 2007 - 01:55 pm
(Link)
Atbilde 3
Jo sakrīt ar to cik aplīši ir jāizkrāso.
Un ja ir cits pareizais atbildes variants tad atbilšu varianti ir vairāki.

Cits variants
Atbilde ir 4 jo
1+0+0=1 nepara cipars
1+8+8=17=1+7=8 pāra cipars
6+3+9=18=1+8=9 nepara cipars
un 5+8+0=13=1+3=4 pāra cipars

Visiem taisnība kas atrod kādu sakarību, jo tav vairāk citu piemēru kas sakarību neapstiprinātu.
From:[info]janchix
Date:February 22nd, 2007 - 02:03 pm
(Link)
nu tad sheit ir arii atbilde ar visu paskaidrojumu :)

Tas par to, ka ir daudz atbilzhu varianti - arii taisniiba. Bet manupraat sheit doma ir vai vispaar speej ieraudziit kaadu sakariibu :)
[User Picture]
From:[info]afs
Date:February 22nd, 2007 - 02:08 pm
(Link)
Atbilde ir jebkurš skaitlis lai tik ir paskaidrots kāpēc :)
From:[info]janchix
Date:February 22nd, 2007 - 02:48 pm
(Link)
nu tas ir tas, ko es meegjinaaju pateikt - ka galvenais lai redz kautkaadu sakariibu :)
[User Picture]
From:[info]laukuroze
Date:February 22nd, 2007 - 02:52 pm
(Link)
ā. ņemu savus vārdus atpkaļ.
ieraudziju par to "cik aplīši jāizkrāso". tad jā. tāda varētu būt atbilde.. bet par tiem pāra / nepāra - tur gan nepiekrītu :)
[User Picture]
From:[info]afs
Date:February 22nd, 2007 - 02:57 pm
(Link)
Bet variants tad ir pareizs. :)
From:[info]janchix
Date:February 22nd, 2007 - 02:58 pm
(Link)
par paara nepaara - nu taada sakariiba ir un apgaazt vinju nevar - tiesa pirmklasnieki diez vai liidz taadam aizdomaasies :)
[User Picture]
From:[info]afs
Date:February 22nd, 2007 - 03:12 pm
(Link)
un es nobijos, domāju ka izgāzīšos, jo nezināju pareizo atbildi.
[User Picture]
From:[info]laukuroze
Date:February 22nd, 2007 - 03:44 pm
(Link)
paga. sākumā tu teici "tiem, kas stājas 1.klasē".. es jau nerunāju par to, ka oficiāli uz 1.klasi vispār nedrīkst būt iestājārbaudījumi..

bet to, ka pirms pirmās klases bērns nezina kas ir pāra skaitlis, kas nepāra un arī saskaitīt viņam NAV jāmāk. tikai jāatpazīst cipari.. tad man tas uzdevums liekas tād - ne šāds ne tāds..
:PPP
From:[info]janchix
Date:February 22nd, 2007 - 04:18 pm
(Link)
es saku man shito uzdevumu iesvieda skaipaa - es vinju nevareeju izdomaat, tb es izdomaaju triis sakariibas - kuras apgaazt nevar - peec tam man pateica, ka sheit tiek gaidiita atbilde 3, jo jaaskaita apliishi.

No taa, ka tas ir uzdevums tiem, kas staajas pirmajaa klasee - bija jaasecina ka jaadomaa ar zinaashanaam kas ir beerniem 1 klases vecumaa :)

Mans personiigais viedoklis ir - ja ir shaads jautaajums, tad visticamaak, ka tiek paarbaudiits vai beerns vispaar speej ieraudziit sakariibu - vai arii tas vai vinjsh maak skaitiit (njemot veeraa atbildi :P) Liidz ar to atbilde 4 (2 4 2 4 - skaitlju rinda, vai paara nepaara variants) ir pareiza, bet netiek gaidiita no pirmaas klases beerna :)

Sheit es to uzdevumu iemetu taapeec, lai pastiitos vai kaads aizdomaasies liidz variantam, ka jaaskaita apliishi :)

Es ceru, ka skaidri izteicu savu domu :)
[User Picture]
From:[info]laukuroze
Date:February 22nd, 2007 - 04:52 pm
(Link)
jā jā ir jau ok, nesatraucies :)))

/bet tomēr nav prātīgi jaukt jēdzienus "stājoties 1.klasē" un no 1.klases bērna, jo atšķirība ir visnotaļ acīmredzama../


Nez kā bērniem veicas ar šito uzdevumu.. Mājās paeksperimentēšu, bet man škiet, ka manam skolniekam neizdosies..
[User Picture]
From:[info]laukuroze
Date:February 22nd, 2007 - 02:51 pm
(Link)
Ja nav noslēpums, kurā skolā "stājoties" šitāds uzdevums ir.

Man ir pirmklasnieks.. un nedomāju, ka dumjš.. bet nu.. ...
From:[info]janchix
Date:February 22nd, 2007 - 02:58 pm
(Link)
nezinu - man vinju shodien skaipaa iedeva :)
[User Picture]
From:[info]laukuroze
Date:February 22nd, 2007 - 03:41 pm
(Link)
es jau neko..
[User Picture]
From:[info]mankijs
Date:February 22nd, 2007 - 03:25 pm
(Link)
Es domāju, ka pirmklasniekam tiek skaidri pateikts, kas tieši ir jāskaita... a mums te vnk - ņem un uzmini, kas par sakarību...