Dienā raksts par viņiem, man patika izteikums - "Mēs nekonkurēsim ar milzu apjomiem, zemām cenām..."
It kā labs alus nevarētu maksāt lēti - te jau uzreiz notiek orientācija uz ekskluzivitāti, pat pirms palaišanas tirgū. 1 ls ir tik, cik lielākajā daļā Eiropas valstu maksā labi mazo beļģu un amerikāņu alus darītavu ali. Un ja maza darītava Rietumvalstīs (arī Latvijas apstākļiem maza) ar visām milzīgajām darbaspēka izmaksām spēj saražot ļoti labu alu ar tikpat lielām izmaksām kā LV, turklāt vēl jau cenā jāiekļauj transports uz ārzemēm un uzcenojumi...Tipiskā Latvijas tendence - visam jāatmaksājas gada laikā, lai pēc tam būtu 100 un 200% peļņa.
Pat Užavnieks pirmssākumos bija samērā lēts, cena pieauga tikai nenormāli palielinoties pieprasījumam.