kāpņu telpu sarunas |
Nov. 1st, 2009|02:10 am |
varētu teikt, ka šo sarunu arī noklausījos [ez jūžual], bet atšķirība ir tāda - ka šoreiz runātāji bija fiktīvas personas.
darbojošies personāži: čalis un meitene [abi nenosakāma vecuma] vieta: manas mājas kāpņu telpa; starplaukums starp pirmo un otro stāvu laiks: 20:00 [tas bija, ja nemaldos 4.dien - tātad 29.10.]
[čalis uzliek rokas meitenei uz pleciem, kura kkā reizē neticīgi un viltīgi skatās viņam tieši acīs] - ko tu dari? - kko, ko esmu vēlējies izdarīt jau sen... - un tas būtu? [čalis piekļauj viņu sev tā, ka abu ķermeņi saskaras. abi saspringst] - es domāju, ka tu zini.. - es domāju, ka tu maldies. - tev tiešām nav variantu? [he's pearcing her with his eyes - latviski nemāku tik skaisti pateikt] - ir, bet tādi ļoti apšaubāmi. - tiešām? [viņš ar roku piepaceļ meitenes zodu un sāk nu jau pavisam bezkaunīgi skatīties viņai acīs] - mhm... [viņa nervozi norij. viņš iečaklojas - kkā negribējās lietot 'iespurdzās'] - ...kkā neticās, ka tu taisītos darīt jelko no tā, ko es iedomājos. - ūn tas būtu? ... [viņa klusē] - tikai vienu, piemēru. i'm curious. - nūū. hhh. tu varētu iespļaut man acī.. - ko? [viņš izbrīnā palaiž viņu vaļā] - nu kā, kad cilvēkiem veidojas miežagrauds, ir viņiem acī jāiespļauj un viss pāriet. - es nesaprotu, kā tu vari visu tā sabojāt.. - ko sabojāt? es saprotu, ka es nedrīkstu zināt, ka tu spļausi, citādi nepalīdzēs, bet tu jau pats sāki uzdot jautājumus! - da netaisījos es tev spļaut acī! es pat neko par nekādiem miežgraudiem nezinu. - nē? ko tad tu taisījies darīt? - nu nevajag tēlot, ka.. ai! [viņa ietur pauzi, pēc Džūlijas Lambertas metodes] - nu labi. es gribēju.. lai tas ir mūsu pirmais skūpsts. - tiešām? bet kāpēc? - ārgh, tu esi neizturama! - labi. cits jautājums: tu joprojām vēlies mani noskūpstīt? - hmm. šobrīd laikam vairs nē. - 'laikam'.. labi, bet varbūt tu varētu man tomēr iespļaut acī?
[tā saruna bija ļoti ātra, iespējams, pat gāja paātrinājumā, jo es tur biju tikai kādas 30 - 40 sekundes, ja ne mazāk.. bet visu to dabūju dzirdēt] |
|