|
[Jan. 14th, 2015|06:59 pm] |
Kops ilga partraukuma E ir pieteicies nodarboties ar arpusstundu aktivitatem - dejosanu. Tapec pirmaja bridi nepiefikseju, ka tie isti nav deju soli, ko vins man sajusma demonstre. Tie ir marsi un miera stajas, ko "mums macija karaviri anglu valodas stundas vieta". 1.klase. |
|
|
Comments: |
From: | nord |
Date: | January 14th, 2015 - 07:09 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nēnubļekāpēc!? priekš kam, par ko!?
/emocijas/
Es sobrid nezinu, ka noformulet un nokanalet savas sajutas, bet kkur ieksa, zem caulas kkas termodinamiski reage.
From: | nord |
Date: | January 14th, 2015 - 07:20 pm |
---|
| | | (Link) |
|
mans pirmklasnieks ir bijis klases ekskursijā kara muzejā, kur visi dabūja paturēt automātus, summējot ar liecību, kur es pie attiecīgajiem "apgūts" arī "ievēmu sev mutē" un b/d makulatūras vākšanas sacensībām, esmu līdzīgā stāvoklī, pagaidām varu noformulēt tikai- skola, wtf?
Raivim Dzintaram gan no sita visa noteikti sacelas..
From: | nord |
Date: | January 14th, 2015 - 07:29 pm |
---|
| | | (Link) |
|
kā man šodien komentāros ierakstīja puuce, tas, ka mēs nesaprotam, priekš kam tas viss ir vajadzīgs, radītājiem ir pierādījums un apstiprinājums tam, ka tas ir vajadzīgs obligāti.
lai učene brīdina, ja kkas tāds draud atkal
Lauka virtuves ar nbs viriem 11.novembri u.tml. ta ka tiek izsludinatas laicigi, bet soreiz bija pamatigs wtf. | |