kanariņš - cilvēks - līdzeklis [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

cilvēks - līdzeklis [Oct. 11th, 2013|01:14 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
transportā, jauns vīrietis, kura izskats un komunikācijas maniere prātā raisīja tikai vienu apzīmējumu: "жлоб", skaļi klārēja kādam vada otrā galā, ka tas ir baigais bizness, džeki ļimonu gadā bīda, sistēma vienkārša - tālāk seko finansu piramīdas izklāsts brutālā tautas valodā.

un es īsti netieku skaidra, tas ir kaut kāds pēdējās paaudzes gerilla mārketings vai kas?. Jo, piemēram, priekšpēdējā reize, kad kāds jauns vīrietis tikpat skaļi un izteiksmīgi sabiedriskā transporta salonā, tipa, "pa telefonu" klāstīja mirkokreditēšanas iespējas, labumus un procedūras, izrādījās reize, kad šo pašu jaunieti pamanīju uz reklāmplakātiem pilsētas vidē, kur - opaņki - viņa ģīmis reklamēja vienu mikrokreditēšanas iestādi. Varbūt vienkārši tups un pats tic šī pakalpojuma lieliskumam, lai gan es likmes liktu uz to, ka cilvēki ir sākuši likt mīksto uz telemārketinga zvanītājiem, tāpēc mārketējošie uzņēmēji sūta 'dzīvos' pļāpātājus iekš vides, kur apkārtējie nevar vnk nolikt klausuli...
ņemot vērā algas Latvijā, nebrīnītos, ja (kad) šāda veida "darbs" kļūs gana izplatīts. jāpameditē uz to un jāpaprotas sagatavoties, lai gadījumā, kad kas tāds atkal notiek, nepakautrētos palūgt nogriezt skaļumu un vispār padomāt par to sūdu, ko dara ar sevi un saviem līdzcilvēkiem.
linkpost comment

Comments:
From:[info]divi_g
Date:October 11th, 2013 - 01:48 pm
(Link)
Hmm, bet tā būtu diezgan laba biznesa ideja.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:October 11th, 2013 - 01:57 pm
(Link)
Neticu, ka tas jau nav izdomats un netiek praktizets. Produktu smeeretaji ir ciniski.
[User Picture]
From:[info]sirdna
Date:October 11th, 2013 - 02:37 pm
(Link)
a kas? Katram produktam ir mērķa auditorija, kurai jātop uzrunātai esam būt. TV auditorija neskatās, jo tas jau sen aiznests uz lombardu. Kaut kā tak līdz jamiem jānogādā mesedžs par kolosālo ūberfīču! Pie tam pieņemu, ka orangutana uzstāšanās tramvajā maksā lētāk, nekā reklāmas plača īrēšana.