gossip_girl ([info]gossip_girl) wrote 27. Janvāris 2010, 22:26
Darba ikdiena

Katrs jauns viesnīcas klients ir kā jauna iespēja. Iespēja apkalpot pēc iespējas labāk, būt laipnai, ieteikt, iepriecināt. Īsi sakot, padarīt šīs pāris dienas, kuras cilvēks pie mums dzīvos, pēc iespējas patīkamākas. Man patīk, kad klients ir laimīgs.

Šodien visu dienu gaidījām divus viesus no Ukrainas. Atbrauca jauns pāris. Sagaidījām, iečekojām, visu pastāstījām. Numuriņā viņiem sagatavojām visādus patīkamus complimentary sīkumiņus: augļus, vīnu, trifeles. Bet viesi bija ļoti nepatīkami pārsteigti, ka numuriņš izrādījās Twin kategorijas (divas lielas atsevišķas gultas). Protams, ka tas bija tieši tas, ko viesi pasūtīja. Savādāk nemaz nevarēja būt. Acīmredzot, pasūtot internetā, viesi sajauca divus dažādus jēdzienus Double un Twin. Viņi, protams, bija pārliecināti, ka visu pasūtīja pareizi un tā ir mūsu kļūda. Pierādīt viesa vainu tā kā nav pieņemts, tāpēc piedāvāju izvietot viņus līdzīgajā Double kategorijas numuriņā. Apskatot to, viņi tomēr palika pirmajā, jo tas bija lielāks. Bēdīga, ka tā sanāca, es atgriezos recepcijā. Vēlāk viesi nonāca lejā un izjautāja par restorāniem un vietām, ko apmeklēt. Viņi bija apmierināti, laipni un smaidīgi. It kā nekas nebūtu bijis. Forši, a es jau pārdzīvoju, ka sākums bija slikts. Україна - це круто! :)

Tags:
 
( Read comments )
Post a comment in response:
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa: