Biļetenu josla
« previous entry | next entry »
Sep. 4th, 2014 | 07:59
Skan: Satyricon - Supersonic Journey
Ar velo minos ikdienā - ja vien nelīst, vai sāls šļūdonis nav uzbrucis Rīgas ielām. -20 ar neskādē.
Un kā reiz pēdējo mēnešu maršruts ved pa Lāčplēša vai tām paralēlajām ielām pēc izvēles. Tad, kad parādījās jaunās treknās līnijas uz braucamās daļas, nodomāju ne jau tās glaimojošākās lietas.
Redzi, man kā ikdienas velobraucējam tas šķiet nepārdomāti ne tikai no infrastruktūras, bet arī no praktiskā un samērības viedokļa. Mašīnām to ieeju/izeju uz Salu tiltu vajag krietni vairāk, nekā tiem 5 riteņbraucējiem stundā. Turklāt ar šo velojoslu ir tāpat kā ar citām - pēkšņi sākas un pēkšņi beidzas. Bez mērķa, bez nekāda labuma. Tos 2km varu arī pa ietvi slalomā izmaukt. Pilnīgs watafaks. Kungi, plānojot velo infrastruktūru un satiksmes plūsmu, domā ar balsošanas biļeteniem, nevis smadzenēm. Nez. No manis tikai viens trekns mīnuss par risinājumu, kurš ir apgrūtinājums, nevis risinājums vai solis vienota, pašpietiekama un noslēgta veloceliņu tīkla izveidē. Veloceliņš, kas random vietā sākas un beidzas, nav nekāds risinājums infrastruktūras uzlabošanai. Turpināšu prātīgi traucēt Ģertrūdes ielas gājējiem, ja vien nebūs jāsteidzas.
Un kā reiz pēdējo mēnešu maršruts ved pa Lāčplēša vai tām paralēlajām ielām pēc izvēles. Tad, kad parādījās jaunās treknās līnijas uz braucamās daļas, nodomāju ne jau tās glaimojošākās lietas.
Redzi, man kā ikdienas velobraucējam tas šķiet nepārdomāti ne tikai no infrastruktūras, bet arī no praktiskā un samērības viedokļa. Mašīnām to ieeju/izeju uz Salu tiltu vajag krietni vairāk, nekā tiem 5 riteņbraucējiem stundā. Turklāt ar šo velojoslu ir tāpat kā ar citām - pēkšņi sākas un pēkšņi beidzas. Bez mērķa, bez nekāda labuma. Tos 2km varu arī pa ietvi slalomā izmaukt. Pilnīgs watafaks. Kungi, plānojot velo infrastruktūru un satiksmes plūsmu, domā ar balsošanas biļeteniem, nevis smadzenēm. Nez. No manis tikai viens trekns mīnuss par risinājumu, kurš ir apgrūtinājums, nevis risinājums vai solis vienota, pašpietiekama un noslēgta veloceliņu tīkla izveidē. Veloceliņš, kas random vietā sākas un beidzas, nav nekāds risinājums infrastruktūras uzlabošanai. Turpināšu prātīgi traucēt Ģertrūdes ielas gājējiem, ja vien nebūs jāsteidzas.