Pilota memuāri.

Komentāri

Param param, II daļa.

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Tātad, pārdomas.
Pārtvaices rezultātā mēs varam iegūt viegli uzliesmojošu frakciju, kas pārtvaicējas temperatūrā 70-150C. Vienu, kas pēc blīvuma ir starp LVS normatīviem bezīnam (0.72-0.77) un dīzelim (0.82-0.84).un kuru varētu liet kā šurp, tā turp.
Iegūtais benzīns pēc blīvuma ar tanka 98to arī atbilst (0.740), bet pēc aromāta velk uz to, ka daudz vairāk aromātisko oglūdeņražu. Piesātinātie, nepiesātinātie - nav zināms. Galvenā doma tagad ir testēt, un galvenās raizes par oktānskaitli. Patiesībā vajadzētu koncentrēties uz 95tā blīvumu, kas nav zināms, jo nav vēl notestēts, un frakcijas jaukt skatoties, kā peld vai grimst densimetrs, ar plusmīnus tādu attiecību, kādu gribētos dabūt. Un tad pārtvaicēt 100ml etalona un zīmēt līknes.

Ar dīzeļfrakciju būtu jābūt vienkāršāk. Sēra saturs mūs neuztrauc un patiesībā labāk, ja tā tur ir vairāk nekā mazāk. Labāk eļļosies. Cetānskaitlis nav zināms, be atkal vecais stāsts: jo garākas ogļūdeņražu ķēdes, jo labāk, rupji rēķinot.
Dīzelim tagad interesantais moments būs tvaiku uzliesmošanas temperatūras testi, kur tīģeli silda un tvaikiem būtu jāaizdegas, kad šķ. temperatūra sasniedz ~55C.

Redzēsim, redzēsim.
Bet potenciāls milzīgs.
No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Powered by Sviesta Ciba