177 |
[May. 21st, 2008|05:35 pm] |
Lattelecom veiksmīgi izdevies sava klientu apkalpošanas numura vadību pārvērst par cirka priekšnesumu, ar ko viņus arī apsveicu. Vispirms mežonīgā skaļumā tiek atskaņota reklāma, neatceros, kāda, bet atceros, ka uzreiz radās doma - vai tik neesmu nepareizi piezvanījis. Ar trešo reizi izdevās sagaidīt atbildi pēc 5 minūtēm, pirmajās divās gaidīšanas laiks pārsniedza 10 min. Novēlu panākumus vēl labāku rezultātu sasniegšanā nākotnē ;) |
|
|
Comments: |
O, apsveicu ar šīs lieliskās izklaides sākumu. Ar katru cēlienu jautrība vairojas:D
paldies ;) es zvanīju pēc kādas kādas pensionāres lūguma, kurai laika pietiek, bet aizvakar kaut kā nebija vispār izdevies sazvanīt. Viņa mani apsveica - redz, cik tu esi laimīgs cilvēks - tev ātri izdevās :)
es vēl šos centos sadabūt pa veco numuru, kur man tik pateica, ka neesot pareizs, bet kur tālāk zvanīt gan neinformēja. un 1188 izsniedza tikai to veco. tā arī šos nedabūju. | |