- Man tikko bija šāda telefonsaruna
- 8/11/06 03:30 pm
- Es: Jā lūdzu
Blonda sekretāre(tupmāk tekstā BS): Labdien, šeit Jums no E*** zvana, gribētu zināt vai visai ēkai internets nedarbojas vai tikai mums?
Es: Nu it kā neviens nav sūdzējies, cik ilgi jau jums nedarbojas ?
BS: 5 minūtes.
Es: Ir pagājušas tikai piecas minūtes un Jūs jau zvaniet ?
BS: Nu jā, bet nu mums svarīgi e-pasti. Cilvēki jau zvana, prasa kāpēc mēs uz epastiem neatbildam
Es: Nu protams, interesanti cik daudz cilvēki Jums pa tām 5 minūtēm ir paspējuši piezvanīt.
BS: Ā, Ē
Es: Jums nedarbojas tikai epasti vai arī internets? (šaubos vai vārdu interneta pārlūkprogramma viņa sagremotu)
BS: Nē tikai epasti
Es: Bet kāpēc jūs teicāt, ka nedarbojas internets?
BS: Nu tas jau ir viens un tas pats, es to visu uztveru kopā.
Es: Tas galīgi nav viens un tas pats. Datoru restartēt mēģinājāt ?
BS: Nē
Es: Nu tad pamēģiniet, 90% gadījumos tas palīdz
BS: Labi, pamēģināšu.
Datora pārstartēšana nelīdzēja, a vēlāk izrādījās, ka viņa izmanto nevis mūsu vareno meilserveri, bet kautkādas citas firmas piedāvāto. Bļe, viss jau būtu ok, bet tā nav pirmā reize. - 9 commentsLeave a comment
- 8/11/06 04:20 pm
-
Ir normāli, ka cilvēki nepārzin šīs lietas un tieši tamdēļ ir IT cilvēki, lai palīdzētu.
Ja man nestrādā TV, man ir pilnīgi pie pakaļas, vai neiet kineskops, vai drošinātāji. Man nerāda un dac it. Tam ir domāti meistari, kas tad arī noskaidro, kas tieši neiet un kāpēc.
Un, ja Tu man pajautātu, cik tad 5 minūšu laikā ir paspējuši pazvanīt, es paprasītu Tava šefa telefonu :) - Reply
- 8/11/06 04:30 pm
-
tehnofobija tiešām ir norma
- Reply
- 8/11/06 04:30 pm
-
Tev būtu taisnība, ja nevajadzētu ņemt vērā dažus aspektus.
Internets šeit ir gandrīz bezmaksas un attiecīgi arī serviss sūkā. Es patiesībā tur nepričom, es tikai sazinos ar galvenākajiem admiņiem. Tā kā visu laiku esmu grēkāža statusā.
Patiesībā šis darbs pat nav manā kompetencē, es vienkārši to daru, jo koļega atvaļinājumā.
Atšķirībā no pārējiem šīs iestādes datorlietotājiem ir daži tādi, kuriem ir mūžam problēmas. Šī persona ir problēmu īpašnieku topā. Nepārtraukti kādas ķibeles, tāpēc arī attieksme attiecīga. Cik ta var.
Un tomēr, saskatīt atšķirību starp internetu un epasta pārlūkprogrammu vajadzētu mācēt :) - Reply
- 8/11/06 04:33 pm
-
tas ir epasta klients
- Reply
- 8/11/06 04:35 pm
-
Jā jā, un es esmu lietotājs.
- Reply
- 8/11/06 04:41 pm
-
nu, vajadzētu, bet negrib :)
zinu pēc mūsu administratores, kura absolūti pat necenšas iedziļināties, kas viņai neiet. Viņai ir salūzis e-pasts arī gadījumā, kad "viņš ne no šā ne no tā" sāk grupēt meilus pēc saņēmējiem nevis datumiem.
Man vispār nav nekāda sakara ar datoriem, bet vienmēr, kad kkas neiet, man nākas tās lietas risināt. Un, ja jau es nevaru atrisināt, tad zvana IT kadram.
Bet man tas kaut kā kaulus nelauž.
Kamēr neuznāk slikto matu diena :) - Reply
- 8/11/06 04:30 pm
-
patiesībā tā ir tīmekļa pārlūkprogramma
- Reply
- 8/14/06 05:44 pm
-
nāc, bučojamies, es esmu ļoti virils
- Reply