27.. Dec, 2023 | 17:37
cibiņš ≡: zivs
Ejot pagulēt, un neesmu es sadzēries, lai spertu zibeņus, bet tikko ienāca prātā par Radiohead, jo pieskāros spacebar, un atskanēja žēlabas spotifajā.
Viss ir vēl sliktāk, nekā man šķita. Tikko, notrigerēts, pārbaudīju. Man nav nevienas laikotas R.sūda dziesmas, nedz T.J.sūda. "Viņi" ielikuši to arī manā wrapā. Pizģec. Šķita, sevi pārvērtējuši mūziķi, un frontmens ar savu gigaego, kuram sakāpušas čuras galvā.
Korporācijas nosaukums, kas iepiš ar hārd mārketingu, kā 25 minūšu reklāmbloks tv.
p.s. Izdomāju, kā tik ļoti nesatraukties par Radiohead. Plāns:
Bija mūzika, saldi paskumdināja, un normāli, ka kādreiz biji popsi-neformālis, bet tas netraucē pārdot pāris gadus vērto vārdu, brīnums, pat šobaltdien.
Atkal atklātas dusmas, hmm. Ja vien viņi manā prātā neizskatītos, ka T.J po^^^ par to kurā virzienā iet, un tad viņš nav bijis pat popsīgs neformālis, un es un mani senāki draugi esam muļķi.
R = tolaik moderni džeki. Visi kideiji un amnēzjaks jau ir stipri korporācija. 2000- mājas ballītēs tas paaugstināja saprātīguma klātbūtnes sajūtu, jo draugi ir 8-10 jaunāki, un prātā, liela daļa arī sirdī, pietiekami attīstīti, un es pierāvos ar saviem viedokļiem.
Atkal aizmirsu pointu. Šoreiz tas bija, ka man acis deg, kad pārdod neredzamo īpašumu. Viņš tirgo viltus prātu, un angārdraudzes – otru īpašumu. Nope, abi tirgo emocijas.
Man laikam skauž, jo līdzi ir gan manipulācija, gan svārstīgs ego, kurš var nosvērties zem nulles, un tad atpakaļvilcienā var dzirdēt masīvas lodes ripināšanos. Bet TĀ NEDRĪKST, jo tad ir speciāli jādomā tā darīt.
Lūk, jau konkrētāk: ielieciet sevi slavas zālē, esat pelnījuši. bet tagad, please, bez coca-colas franšizes. Coke tur nav kopš kokaīnu globāki aizliedza.
Kā mani appisa! Domāt par to.
Viss ir vēl sliktāk, nekā man šķita. Tikko, notrigerēts, pārbaudīju. Man nav nevienas laikotas R.sūda dziesmas, nedz T.J.sūda. "Viņi" ielikuši to arī manā wrapā. Pizģec. Šķita, sevi pārvērtējuši mūziķi, un frontmens ar savu gigaego, kuram sakāpušas čuras galvā.
Korporācijas nosaukums, kas iepiš ar hārd mārketingu, kā 25 minūšu reklāmbloks tv.
p.s. Izdomāju, kā tik ļoti nesatraukties par Radiohead. Plāns:
Bija mūzika, saldi paskumdināja, un normāli, ka kādreiz biji popsi-neformālis, bet tas netraucē pārdot pāris gadus vērto vārdu, brīnums, pat šobaltdien.
Atkal atklātas dusmas, hmm. Ja vien viņi manā prātā neizskatītos, ka T.J po^^^ par to kurā virzienā iet, un tad viņš nav bijis pat popsīgs neformālis, un es un mani senāki draugi esam muļķi.
R = tolaik moderni džeki. Visi kideiji un amnēzjaks jau ir stipri korporācija. 2000- mājas ballītēs tas paaugstināja saprātīguma klātbūtnes sajūtu, jo draugi ir 8-10 jaunāki, un prātā, liela daļa arī sirdī, pietiekami attīstīti, un es pierāvos ar saviem viedokļiem.
Atkal aizmirsu pointu. Šoreiz tas bija, ka man acis deg, kad pārdod neredzamo īpašumu. Viņš tirgo viltus prātu, un angārdraudzes – otru īpašumu. Nope, abi tirgo emocijas.
Man laikam skauž, jo līdzi ir gan manipulācija, gan svārstīgs ego, kurš var nosvērties zem nulles, un tad atpakaļvilcienā var dzirdēt masīvas lodes ripināšanos. Bet TĀ NEDRĪKST, jo tad ir speciāli jādomā tā darīt.
Lūk, jau konkrētāk: ielieciet sevi slavas zālē, esat pelnījuši. bet tagad, please, bez coca-colas franšizes. Coke tur nav kopš kokaīnu globāki aizliedza.
Kā mani appisa! Domāt par to.