in touch with my roots

8/4/11 12:28 am

laikam nevajadzēja

7/31/11 09:27 pm

vakar mani filmēja. jautājumi tik debīli, nezināju, ko atbildēt. prieks, ka neviens tādu čerņu nemaz neskatās.

7/25/11 09:23 pm

man liekas mēs esam sliktākās viesmīles ever. nu nejau visas, bet mēs ar Daci. mēs zogam ēdienu no porcijām, esmu aplējusi cilvēkus ar mērci, esam netīšām cilvēkiem atņēmušas ēdienus, kaut arī viņi vēl nav paēduši, kaut kur aizskatamies/aizdomājamies un ietriecamies kaut kur, kaut ko izgāžam, saplēšam un tā.

7/24/11 10:39 pm

esmu pārgurusi. man pat ir maisiņi zem acīm, jo šovasar neatceros tādu dienu, kad esmu gulējusi, cik ilgi vien vēlos.

visādas jaunas lietas man notiek. biju pie R dzīvoklī. nākamajā dienā pie V uz ballīti, kur tā interesanti gāja. šodien vēl bija mēģis, kur satiku K. un tam pa vidu man nonstopā ir darbs.
karoč es eju vienkārši atlūst.

7/19/11 08:47 pm

Tavs vasaras izaicinājums - kailfoto!
DONE

7/9/11 11:29 pm

šodien vienkārši nereāla darba diena. cilvēki miljons, nedabūju ne brīdi atpūsties, nerunājot par pusdienām.
pēc darba ātri nomazgājos, paēdu un tā, nebiju paspējusi līdz galam sataisīties, kad jau mani gaidīja JS ar riteni. kopā līdz pilsētai aizbraucām. tagad sēžu viņa mājā, kura izskatās nereāli kruti un dzeru aļāku ar JS un ER.
iesim uz baleriju,tik ceru, ka pa ceļam nogurums neņems virsroku.
jāizmanto tak ir brīvās dienas kaut kā, jo tādu vairs nebūs daudz.

7/8/11 09:37 pm

dabūju piemaksu par labu strādāšanu, dabūju normālu čaju. sāku kaut ko štukot, ka liela iespēja, ka man nevajadzēs tik daudz maksāt par rēķinu. vispār, normāla diena.

7/7/11 01:05 pm

pārāk ātri biju sākusi cerēt.

7/6/11 12:15 pm

"ganjau patīc viņam, jo tā jau tik tu dari, ka bučojies bez simpātijām"

7/4/11 11:02 pm

pirmkārt esmu atsākusi lamāties.
otrkārt manās sarunās ar vien biežāk dzirdams jaunas personas vārds.
treškārt man nogrieza brīvdienas un jau rīt jādodas darbā, jo visi tur slimi.

7/4/11 07:45 pm

bļa stulbie čurkas, kas manu telefonu nozaga uztaisīja man pamatīgu rēķinu. lai gan paspēju nobloķēt sim karti, pa to mazo laiciņu 300ls. nu pizģets

7/4/11 12:22 am

laikam pienācis laiks piefiksēt faktus par Spāniju. rakstu ļoti randomā, jo gribās jau visu daudz maz piefiksēt, bet nevar jau tā visu atcerēties. ieraksts, jā, sanāca garš.
braucot turp, Čehijas lidostā 5h bija jāgaida un tad vēl paziņo, ka ir delays un vēl jāgaida. 2 dienas padzīvojām Barcelonā smirdīgā hostelī, kur es dzīvoju 8vietīgā istabā ar 4 divstāvīgām gultām. pirmais, ko uzzinu tur aizbraucot, ka kamēr daži, kas ātrāk par mums aizbraukuši, bija aizgriezušies, viņiem nozaga somas ar naudu, atslēgām, pasēm. tajā pat vakarā citu no mūsējiem uz zemes nogāž 3čaļi, izrauj maku un aizskrien. normāli, vispār no viesnīcas ārā negribējās iet. pēc tam vēl vienam 3 meitenes maku no kabatas izrāva, vienai viesnīcā gandrīz somu nozaga. pirmais iespaids tāds ne īpaši. nākamajā dienā visu pilsētu ar kājām izstaigājām. un tad sākās mūsu dzeršanas tūre.
nākamā diena. jābrauc uz kruto viesnīcu, bet šoferis pasaka, ka nevar mūs aizvest, jo svētki. labi, brauksim ar metro. gandrīz 2h stāvēju kājās, jo reāli nebija, kur apsēsties. viesnīca forša. 3vietīgi numuriņi, bet tā blakus atrodas, ka mēs savienojām 2meiteņu numuriņus. nu jau man visas dienas ir sajukušas, bet vienu vakaru aizgājām uz SHISHA bāru. ķipa iedod 20eiro, atnes lielu trauku ar alko, iekšā supergari salmiņi un visi sēž un dzer kopīgi no viena trauka, tad vel atnes šņabi ar energy drinku, ūdenspīpes un vēl šotiņus. ideāla vieta. vairākas reizes tur iegriezāmies. iepazināmies ar bārmeni, tur strādāja vienīgais smukais spānietis tikai žēl, ka īss. nākamajā reizē, kad tur bijām, nereāli piedzērāmies. vakara beigas bija tādas, ka mēs 4meitenes, kapteiņa(otrs Reinis) drēbēs (wtf?) no pirmā stāva viesnīcā uz ceturto ar liftu vedām atpūtas krēslu. viena to visu ir nofilmējusi. tad 4.stāvā nolikām krēslu, M paņēma puķu podu ar mākslīgu kokveidīgo iekšā, gribējām vest lejā, gaidām liftu, pēkšņi izkāpj apsargs. :D pirmais, ko M pateica bija- we just want to take some pictures. domāju gan, ko gan citu var pateikt meitene, kas ir džeka drēbēs, izskatās kā kaut kāds Pedro un tur rokās puķu podu. apsargs pateica, ka vēl viens brīdinājums un met visu kolektīvu ārā no viesnīcas. nezinu kā viņš zināja, ka kaut ko tādu daram, bet okēj. nākamais moments, mēs ar M skrienam atpakaļ uz pirmo stāvu, jo liftā nav vieta, M nokrīt pa trepēm vai kas tur un izmežģī kāju. nākamajā dienā koncerts.
nākamajā dienā dejojām uz ielas ar cepurēm, nu vācām naudu. savācām tik 50eiro, par kuriem nopirkām mājās palicējiem sangriju, vadītājiem paldies dāvanas un tā. bet tā vispār man nevajadzēja nevienā koncertā dejot, bet tik un tā vajadzēja ģērbties, krāsoties utt, jo biju karogu meitene. kad viņi dejoja, es tautas tērpā pie karoga stāvēju. taj pat dienā gājām tam onkam atvainoties, aiznesām lv šokolādi, nebija priecīgs īsti.
vienu nakti bijām klubā Menfis. tur putu ballīte bija, nu tik jautri. vienu nakti vispār negulēju. visu laiku nosēdēju ar kapteini uz viņa balkona, runājāmies, pabučojāmies, nekas īpašs. es pat nezinu kā tas viss bija izturams, jo reāli 5h gulēt naktī bija daudz. no rīta piecelies, tu pat neņem ūdeni, tevi jau gaida aliņš vai sangrija. pārējās naktis pavadījām izklaidējoties istabiņās, ejot uz pludmali, bāriņi, klubs. pa dienu pludmale, jumts, uz kura bija arī baseins, veikali, čaļu istabiņa. man liekas, ka es tur tik daudz laika pavadīju, beigās jau man teica-kāpēc tev vel nav pašai sava atslēga :D
vienu nakti bija festivāla dalībnieku sadraudzības vakars, par kuru organizatori nebija pateikuši citām grupām. labi, to izdarījām mēs. bet beigās bāriņā sēdējām tikai mēs un viens čehs. ātri gājām prom. kaut kādi kailfoto jūras krastā. nozagtas 2somas, kopējais saturs 3telefoni, viens no tiem jaunākais iphone, 2fočiki, pleijeris, zāles, skaidrā nauda, dārgs pulkstenis utt. kopējā vērtība 2050eiro. viens no telefoniem bija mans. pizģets. gājām uz policiju rakstīt iesniegumu. viņi bija atraduši vienas meitenes tiesības un otrai meitenei rimi karti, čilli, maximas karti. ideāli.
pirms pēdējā dienā bijām ekskursijā ar autiņu uz klosteri vienu un man nedaudz kakls sāka sāpēt. labi sarijos zāles un aizgāju laicīgi gulēt, jo arī pašsajūta nebija no tām labākajām, tā reāli arī bija vienīgā diena, kad es nedzēru. nākamajā vakarā pēdējo reizi aizgājām pie Huana uz SHISHA bāru, atvadījāmies, bet laiks mums bija tikai kāda stunda, jo jau 3os mums bija jābūt autiņā, kas ved uz lidostu. balss aizkrita no tā kondicioniera + pēdējā bāra. vēl joprojām nevaru atgūt. lidmašīnā vienkārši izrubījos, jo nebija gulēts.
gribētu ielikt bildes, bet viņas ir visur citur, tikai ne manā fočikā

6/20/11 02:44 pm

itkā viss salikts. no atļautajiem kilogramiem pat pusi viņš nesver.

6/20/11 11:48 am

Drēbju plauktos stāv glāzes.
jākrāmē čemodāns, bet nevaru sakoncentrēties.

6/18/11 10:28 pm

only love love love can reboot us

6/17/11 08:00 pm

galva beidz nost.
no rīta jutos daudz reiz labāk.

6/17/11 12:08 pm

vakars bija fun. sevišķi tā daļa pēc T. no sākuma pie Key iesldījāmies ar balzāmu. lai gan sanāca, ka viņas dzer atsevišķi un es viena pati, jo man nevilka sēdēt virtuvē un klausīties viņu sarunas. vismaz ne vakar. zinu, ar ko tas būtu beidzies.
tad mēs laikam ar taksi uz T braucām, kur gandrīz bija meiteņu kautiņš starp I un vēl vienu. tad balerija, kur dzēru kaut kādu mistisku orbit šņabi. pilns ar pazīstamajiem, psrs laika cirks.

beidzot brokastis gatavas.
oma jau man tikko zvanīja un saka-nāc pie manīm, es arī tevi pabarošu un varēsi te gulēt.
haa

6/16/11 01:01 pm

pēdējais eksāmens. uzrakstīju, tad izpildīju dažus uzdevumus B, tad otrai B dažus. beigās izpelnījos maķīti, kur viņas mani pasauca un izmaksāja.
tas liekas tik nereāli, ka pēc nedēļas jau viss, es braucu prom. man vispār neviena deja nebūs jādejo, tas ir tik labi.

6/14/11 07:16 pm

pārgāja vēlme kaut kur iet šonedēļ un kaut ko darīt.
man piedāvāja aizbraukt uz ārzemēm strādāt. gribētu aizbraukt no visa. bet tad man čakars ar tagadējo darbu sanāk, jo man tak līdz vasaras beigām līgums ir noslēgts. negribu vairs atgriezties tajā darbā. nezinu kā šīs 4dienas šomēnes tur vēl izturēšu.