klipa sākums rosina freidiskas pārdomas, vai arī man ir samaitāta fantāzija. tomēr, šķiet, tāda visnotaļ atklāta, šovinistiska sabotāža, cenšoties divdesmitpiektkadrēt visuresošo fallu vēl visuresošāku, kā pasaules dominantes un procesu virzības emblēmu.
pirms vairāk, kā pārdesmit gadiem tika iegādāta luksusa prece - magnetofons, kuram līdzi nāca divas kasetes - viena tukša mk-60, otra melodijas izdota mt ar džast tōkin; tās bij manas pirmās nopietnās attiecības ar uzlēcošā imperiālisma estrādes zvaigznēm, tādējādi piekrāpjot līvus, pērkonu, dzp, jumpravu un visko tādu. pēc kāda laika uzzinot, ka 30niecēs tuncošās importa skaņas, pretēji pirmajam iespaidam, patiesībā rada vīrieši, šis atklājums atstāja visai spēcīgu psīcholoģisku traumu, apgriežot labticīgos pasaules uzskatus upside down un iezvanot jaunu ēru, kurā nekad vairs nekas nebūs kā bijis.
pirms vairāk, kā pārdesmit gadiem tika iegādāta luksusa prece - magnetofons, kuram līdzi nāca divas kasetes - viena tukša mk-60, otra melodijas izdota mt ar džast tōkin; tās bij manas pirmās nopietnās attiecības ar uzlēcošā imperiālisma estrādes zvaigznēm, tādējādi piekrāpjot līvus, pērkonu, dzp, jumpravu un visko tādu. pēc kāda laika uzzinot, ka 30niecēs tuncošās importa skaņas, pretēji pirmajam iespaidam, patiesībā rada vīrieši, šis atklājums atstāja visai spēcīgu psīcholoģisku traumu, apgriežot labticīgos pasaules uzskatus upside down un iezvanot jaunu ēru, kurā nekad vairs nekas nebūs kā bijis.