- 7/29/12 08:58 pm
-
nu jā, man šobrīd ir tipiskais aizspriedums, kas nācis no "būšana tur uz skatuves", jo, cik esmu ievērojis, ja uz skatuves skan ļoti sūdīgi, tad parasti ārā skan normāli. bet, ja uz skatuves skan normāli, tad ārā parasti skan ļoti labi. bet nē, tas arī nav viennozīmīgi, jo uz skatuves tiešām var neskanēt nekā, bet, ja mūziķi ir labi saspēlējušies, un vismaz visiem ir dzirdamas bungas, tad nevajadzētu būt problēmām. mums skatuves prieku, atskaitot sūdīgo, nesabalansēto skaņu, izbojāja arī tehniskas ķibeles (nomirst pedāļu starpvads, atskaņojas īpaši noskaņotā ģitāra (un līnijā nav tjunera) un tad tai nokrīt siksna, kas bija iestiprināta ar bankas kartei līdzīgu objektu), kā dēļ tika kavēts lieks laiks (st.citu, izlaidām 2 dziesmas tāpēc, ka sūkātāji indygo spēlēja ilgi un pat neatvainojās, gh).
hah, man te normāls review sanāca.
jā, kaut kas nav labi ar to moderno ampegu. teiksim, tas kas ir mēģu zālē (pararai laikam), nu, tipa svt, bet bez lampām, skan jāska pat ļoti okej (varbūt izteikti vidainais kabinets glābj). bet, jā, tas noteikti savā būtībā ir ļoti atšķirīgs no tā modernā lampu ampega, kas parasti ir zvērā uz lielās skatuves (pēkšņi neatceros, kur vēl tādu esmu lietojis; varbūt lietuvā, tajā ieskvototās "operas" koncertvietā). vispār tas arī bija pat lielās mīnuss spēlēšanas baudījumam, nekā lažas un citi sūdi. tonis, kas nav paredzēts.