- 5/1/06 09:51 pm
-
carnivalnu tas saucās tīkla mārketings, caur produkta pārdošanu tiek pārdots arī bizness. tev ir jāiemaksā 444 Ls un tu saņem tos produktus (man šķiet, ka viņi tiešām ir labi, nevis tāpēc, ka tiem ir kaut kāda tur tā kvalitātes zīme, bet vienkārši tāpēc, ka ir dārgi) un esi nopircis arī biļetes uz tiem semināriem (lai aizviestu citus) un kursiem (pats savai attīstībai, tur tevi it kā māca pareizi runāt, piepisties and stuff).
kas ir jādara tev? tev ir jāpiesaista šim projektam citi cilvēki. ja tu piesaisti kaut kādus tur piecus, tad jau tu tīri normāli nopelni. pēctam jau var dabūt mašīnu un citus sūdus, jo tevā kontā nāk arī tie pidari, kurus piesaista pidari, kurus esi piesaistījis tu. tomēr redzi - piesaistīt 5 cilvēkus nemaz nav tik viegli kā liekas, jo viņiem katram ir jāmaksā tie 444 Ls.
pārliecināšanai viņi izmanto tēzi, ka riska nav. kāpēc nav? tāpēc, ka tu jau it kā nemaksā par neko, tu maksā par tiem produktiem un kursiesm, jo tie abi ir noderīgi. kāpēc vēl riska nav? tāpēc, ka tev nav tēva. kāpēc vēl? tāpēc, ka mēneša laikā, ja tu saprotu, ka tev tāda ņemšanās nav pa spēkam, var neatvērtos produktus atdot atdot atpakaļ un saņemt to vērtību naudā (paši produkti kopumā maksā 390 Ls, uzskatu, ka cilvēkam, kurš tikko iesaistās gudrāk būtu tos nelietot, bet fit-line, protams, skandina citu meldiņu). un redzi, nav tā, ka riska nav, jo tu būsi iztērējis 54 Ls par kursiem, piedevām tur komplektā nāk kaut kādi citi sūdi, par ko ir jāmaksā, tāpēc neveiksmes gadījumā tu būsi atvadījies vismaz no kādiem 100-150 Ls. bet tas, saprotams, ir tikai neveiksmes gadījumā, hihī!
tad nu tu ar savu t.s. sponsoru piesakies, un viņš tev visādi cenšas palīdzēt attīstīties, jo tava izaugsme ir vajadzīga arī viņam. apmēram tā.