- 1/1/18 10:23 pm
-
Es mazliet pārpratu, paldies par pārfrāzi. Jā, un tas onka (un tas sencis, protams) nav vienīgie, kuri apgalvo to pašu. Lai vai kā, es pēdējā gada laikā esmu sapratis, ka "modernā sistēma" nav apvienojama ar "dziļu spirituālismu", pirmatnējam cilvēkam dabiski piemītošo (piemITUŠO drīzāk) clairvoyance utt., utjp.
Kas mani fascinē šajā jomā? Tie kārtējo reizi ir cilveki - parasti lohi vai advancēti lohi. Parastie lohi ir, well, parasti, hehe, taču advancētie lohi ir, well, komplicēti, jo katrs no viņiem var būt ļoti advancēts kādā jomā vai pat divās, vai, pie vella, varbūt visās trīs!
Uh, aizrunājos nedaudz par daudz par to, kas ir šie cilvēki, taču nepiebildu, kāpēc viņi man fascinē. Tāpēc, ka viņi caur savu "zinātnisko metodi" un atbilstošu domāšanu bezmazvai izvēlas neredzēt tik daudz ko, kas nav izskaidrojams ar šo "viņu" metodi un arī mentalitāti. Don't get me wrong, zinātne ir kruta, bļ., (smejos par saviem vārdiem - cik stulbi brīžiem rakstu) un visam, ko zinātne ir aprakstījusi vai ko tā VAR aprakstīt/definēt/utml., ir atbilstoši zinātniski jāpieiet. Sākumā. Un, kad tas ir paveikts, (ne vienmēr gan viss ir "paveicams"; šādās situācijās labāk ir veikt šādas piebildes, lai ir skaidrs, ka es cenšos neabsolutizēt šīs (vai saistītas) lietas), kad lietas ir apskatitas caur zinātnes prizmu, cilvēkam vajadzētu ķerties klāt šai lietai caur intuīciju un, eh, visu to, ko viņš principā ir vai nu zaudējis vai nav ieguvis dzīves laikā, pateicoties tam, kā ir pieņemts audzināt bērnu, tīni, pusaudzi. Ja tik psholoģijas teorijām, mēs tomēr lielā mērā esam mūsu pieredžu (audzināšanas, skolas, heck, kaut vai mammas balss intonācijas, viņai "mums" bērnībā lasot pasaku/-as) upuri.
Es nereti aizdomājos par to, cik potenti būtu cilvēki, ja tie 12 gadi, kas tika pavadīti skolā, būtu bijuši pavadīti, darot ko citu. Protams, paralēli arī tiekot izglītotam, taču pavisam citādākā manierē, vidē, utt.
Atvaino par tik garo komentāru. Tam ir divas funkcijas - pirmā ir komentāra pamatfunkcija (nodot /apmainīties ar info, dōh) un otrā ir "pierakstīt, lai paša atmiņā nostiprinātu šādas tādas pēdējā laikā izdarītas atziņas".