- 12/5/17 09:20 am
-
Pff, izrādās ībejā ir tik viegli dabūt naudu atpakaļ par relatīvi lētu, taču defektīvu preci, plus, teorētiski arī noskemot pārdevēju. No random itāļu veikala pasūtīju Tascam austiņas. Pienāca 3 dienas vēlāk. Uzreiz ievēroju, ka defektīvs 1/4 jack spraudnis (kustinot rodas visādi artefakti), tāpēc pieklājīgi aizrakstīju veikalam par šo problēmu. Atgrieza atpakaļ naudu par preci un DHL shippingu, kopā 55 eur. Es tikmēr turpinu mierīgi lietot šīs austiņas, pieslēgtas pie datora, un man reāli šis defekts netraucē dzīvot. Diez ebay veikali var apskatīt manu sūdzību pieteikumu vēsturi? Vienkārši šādā veidā taču var mierīgi skemot ārā elektropreces cenu vērtībā līdz 100$, katru saņemto preci piesakot kā defektīvu. Jokaini.