- 2/1/15 04:44 pm
-
nu, nebija jau tā, ka dzīv.biedri bija slikti vai tamlīdzīgi, pat pretēji - diezgan ok cilvēki, kur, ņemot vērā faktu, ka līdz tam (kopš ievākšanās, gandrīz 2 mēn.) viņu eksistenci pārsvarā ignorējis, tik, cik atskaitot occasional neveiklās sasveicinašanās, bariņš viņu pirms nedēļas kaut kādā piektdienas vakarā, kad ar kaut kādu meiteni parnācu mājās, aicināja ar viņiem iet kaut kur arā tusēt, bet tā kā mums bija savi plāni, atteicu (domāju, ka būtu atteicies šā vai tā - pazīstot sevi). bet, jā, izskatās, ka dzīvokli vidē, kur cilvēki tomēr nav savējie tā, ka brīvi ar kāsi varu iziet cauri visam dzīvoklim, tomēr man nesniedz nepicie;samo izajūtu, lai istabu sauktu par savām mājām. tur vispār nebija māju izjūtas. tikai ieskrietuve - atnākt ar kādu, jo ir normāls matracis. vai vienatā atnākt ar aliņiem un z, un sarīkot geiminga sesiju - signleplayer vai multiplayer - parasti otro.
tač' pēdējā laikā sakrājušās tik daudz SP spēles, ka šobrīd cenšos iziet Alien - Isolation. tā ir milzīga 9/10 rekomendācija no manas puses, ja vēlies izbaudīt atmosfērisku survival horror ar izcilu mūziku, burvīgu atmosfēru (70to retrofuture - interesnti gadžeti, vienkārša, taču effective crafticng system lietām, kas noderēs) pietiekoši dziļu storyline (tas principā bija ļoti labs, ja atskaita "Riplijas meita" faktu, un vispār viņas varni, bet, paldies dievam, viņa runā tikai un vienīgi esenciālas dialoga līnijas, ko nav daudz). pirms spēlēšanas noskatījos "Alien" pirmo filmu, kas ir galvenais iedvesmas avots šīs spēles radīsanā.
kruta ir tas, ka alien līdz spēles beigām ir nemirstīgs un mūžīgi pastāvošs drauds tavai dzīvībai (alien, šķiet, ir warrior klases; jo, nu, xenomorph, ja nemaldos, tā viņus klasificēja šajā univerša, tas ir hierarhijas 3. vai 4. attīstības posma zemākais pārstāvis, taču sasodīti bīstams, jo lodes viņam ir kā oda kodieni, un no uguns viņš tikai baidās. tāpēc prikoļna, ka tu viņu nevari novākt. un prikoļna (oblig.,jāspēlē uz augst.grūtības pakāpes), ka tev jātaupa patronas, jo lietas ir ļoti retas. un kruta, ka seivot arī nevar vislaik (tā varētu mierīgi aizmkt no alien). pārvietojoties jātusē tumsā un koverā, un jāizvēlas - izvairīties, vai neizvairīties no tās priekšā, liela lougne vidu scaveng'ojoša, citu izdzīvotāju bariņa - vai varbūt ar crafted noise maker un crafed pipe/molotov proximity (they can also be set to detonate on impatct) sensor uzaisīt viņiem improvizētu pārsteigumu, un piebeidzot izdzīvojušos vai nu ar liela kalibra, falliska revolvera šavienu galvā vai arī, ja alien ir tuvumā (viņš saož tevi un randomly skraida pa ventilācijas šahtām), tad izmantot radītāss skaņas, lai izvilinātu viņu un ļautu viņam papriecāties, izšķaidot izdzīvotājus - patīakms skats, ja esi drošā vieta.
technically Riply isn't a survivor, jo uz milzu kosmosa bāzi, kas rotē ap gāzs giganta XwhateverX mēness orbītu, viņa nokļuva no Search&Rescue komandas kuģa burtiski hujārījot cauri kosmos uz brīdi kā Sandra Bollocks... and then, on the station, the comms wen't off).
silti iesaku pamēģināt, ja vēlies PC gaming'u, un nav ideju, ko novilkt. vienīgi iekš spēles settings FOV (field of view) jāuzliek mazliet lielāks, ciitāk standarta, cik tur, 50 ir tunnel vision dievs. es parasti FPS spēlēju ar vismaz 80 FOV, bet šeit uzliku, šķiet, 60, lai izbaudītu tiešām apbrīnojamo vizuālo spēles skaistumu un visas mazās detaļiņas.
***
starp citu, esi spēlējis Dragon Age: Inquisition jau? runā, ka esot labs, tāpēc laikam jānovelk (vienīgi būtu labi pabeigt jau to, ko no RPG spēlēju - tiešām izcilo postapocalyptic Wasteland 2 un "jāturpina sākt" izcilā Divine Divinity sīkvelu D.Divinity 2.).