ehh, būtu man viņi saglabāti tie darbi, atnestu Tev, bet izmetu jau :( Bet nu man skolā parasti ir kādā brīdī šausmas par kādu no kontroldarba uzdevumiem, jo gadās kaut kas nezināms agrākā vielā, kaut kas gaužām elementārs, bet viss, bez tā nevar sarisināt :(
Bet nu kam tad tev matemātika būs vajadzīga tik augstā līmenī turpmākajā dzīvē? :) Tu taču neiesi uz eksakto nozari. Bet nu man gan jāsāk baidīties par savu pēcpusi pēc tā, ko tu man pateici. Nu vismaz konkrēti tu mani esi iebaidējusi, jo pašreiz uz doto situāciju neesmu atradis neko tādu no tās vietas, ko mācamies, neesmu atradis neko tādu, ko es nevarētu atrisināt, bet tagad konkrēti sāku baidīties, jo nebiju iedomājies, ka jāskatās nedaudz tālāk par savu degungalu ...
Nestreso :) es varētu tev atnest kladi, bet man pašai viņu pa brīdim vajag un tagad man viņa ir skolā un rīt tur rādīties nebūtu prātīgi :( a kas īsti ir otrā nodaļa grāmatā? es vairs neatceros :(
Otrā nodaļa matemātiskās analīzes grāmatā (V daļa) ir par funkcijas atvasinājumu. Bet nu sākas tikai ar funkcijas pieauguma definīciju un to es pirms kāda laika jau biju mācījies pats, tāpēc nāksies tikai atsvaidzināt atmiņu.
Es par funkcijas pieauguma definīciju neko diži vairs neatceros, es tik atceros, ka nu jā, ar tām deltām varēja tur atvasināt, bet tas bija tik šausmīgi ilgi un nevajadzīgi, ka formulas rullē daudz vairāk. Nu jā, bet man skolā pēdējais kontroldarbs bija par pārliekuma punktu un ekstrēma punktu noteikšanu pēc otrās pakāpes atvasinājuma.
Es esmu pārskrējis tikai pāri vispārīgām lietām, lai saprastu, ko fizikas grāmatās raksta. Uzmetu aci robežām, atvasināšanai un integrēšanai pirms kāda laika, bet tagad esmu sācis mācīties to sīkāk, lai vispārīgi funkcijas varētu rullēt cauri un visu labi saprast. Bet nu cik man liekas, tad skolotāja to ne īsti labi saprot, tāpēc es domāju, ka mana apņemšanās ir pietiekoši sakarīga ;)