only after dark's Journal

Monday, January 1st, 2018

Time Event
    5:43p
    braukt divatā uz divām dienām prom svinēt jauno gadu izrādījās lieliska ideja. tomēr šogad jaunā gada sagaidīšana atkal būs Dienvidpolā, piezīmējiet savos blociņos ;)

mums gāja ļoti ļoti labi. gribu mazliet piefiksēt abās dienās sadarīto, lai neaizmirstas.

tātad
    pirmajā dienā mēs izbraucām cauri Kuldīgai, aizgājām pafočēt rumbu uz vecā tilta un apskatīt Kuldīgas muzeju. Ļoti skaisti iekārtots un izremontēts, bet pamaz mantu.
    tikām līdz Liepājai, iečekojāmies viesnīcā. palikām Poriņā (vēlāk vakarā apskatot nekustamā īpašuma sludinājumus ss`ā atradām, ka viesnīca patlaban tiek tirgota, jocīga sajūta). Poriņš nav slikts, tikai ar plānām sienām un sliktu gaisa apriti, turējām logu vaļā praktiski visu laiku. nometām mantas un steidzāmies uz centru staigāties un paēst. to mums izdevās izdarīt Pastnieka mājā, ēdiens bija labs, apkalpošana ne tik ļoti. izgājām apli pa centru, secinājām, ka visur ir lietuvieši, aizgājām uz Liepājas muzeju, kurš ir brīnišķīgā ēkā un ar ļoti bagātīgu apskates materiālu. Pat nedaudz pārāk bagātīgu, jāatzīst, ka es tam nemaz pilnvērtīgi nepievērsos, jo bijām arī atnākuši pēdējā muzeja darba stundā. tantas bija viegli nervozas, kaut arī neslēpa savu vilšanos, ka nevēlamies apskatīt Igo grafikas izstādi.
    tad gājām uz viesnīcu, jo dēļ iepriekšējā vakara svinīgās iesēdēšanas par godu Londonas biļešu nopirkšanai kopā ar redīsu, prasījās maza diendusiņa.
    vakaram bija grandiozs plāns - paēst jaunā ēstuvē Hot potato un apmeklēt Helēnas koncertu Kursas putnos, kas esot Liepājas Čomskis.
    Hot potato man bija vilšanās - kartupeļu pankūkas bija negaršīgākās kādas ēstas, hotai atkal teica, ka viņam viss bija garšīgs.
    līdz Kursas putniem neaizgājām, jo bija nooooogurums un gribējās iečubināties gultiņā.

nākamajā dienā plāni bija vēl grandiozāki. pamodāmies no rīta, pārsteigti secinājām, ka snieg un pēc brokastīm 9os kā izvēlāmies no viesnīcas, tā tūristojām visu dienu apkārt. pirmais, ko apskatījām bija putnu vērošanas tornis Liepājas ezerā. pēc tam man ļoti gribējās redzēt savvaļas dzīvniekus Vītiņu pļavās, bet tas, protams, nav tik vienkārši - aizbrauc un ir! redzējām glītus sniegotus laukus un uzņēmām pāris labas bildes. pēc pļavām braucām uz Ziemeļu fortiem. pēc tam klīdām pa pilsētu, jo bija jāpaēd, jāmeklē hotai zābaki un jāskatās uz skaistajām Liepājas mājām.
    paēdām Klondaikā, bija ok un desperados iekšā iegāja čūkstēdams. iedvesmoti metāmies izpildīt iepriekšējā vakara nepadarīto darbiņu, proti, sameklēt slavenos Kursas putnus. atradām un secinājām, ka viņiem ir nāvīgi smalks darba laiks no 7pm-03am tikai piektdienās un sestdienās. savukārt blakus atradām droši vien visinstagramētāko koku Liepājā un alus bāru, ļ stilīgu, kur var dabūt visu craft plejādi, ko sirdij kārojas. izdzērām un sapratām, ka ir laiks nelielai atpūtai pirms vakara cēliena.

par vakaru uz to brīdi bija neskaidras vīzijas, bijām nopirkuši biļetes uz Fonķiku. mums par iepriecinājumu ciemos pasauca hotai biedrs, iekrāmējām somā sagatavotos ciemakukuļus un 10 minūšu laikā bijām gatavi visam, ko vakars mums nesīs. šī daļa izvērtās sevišķi priecīga un smalka, jo saimnieki mums cienastā priekšā cēla kūpinātu cūkas galvu un cūku pupas. jā, es zinu, kā tas izklausās un droši vien mans apgalvojums, ka bija tiešām garšīgi, tāpat jūs nepārliecinās. pēc omulīgas pasēdēšanas devāmies uz centru, promenādē bija koncerts, mēs uzkāpām uz gājēju tilta, lai to pavērotu. 12os, kad šāva salūtu, gaismas puķes atvērās tieši mums virs galvas, tas varbūt nebija lielākais salūts, kāds redzēts, bet efekta un tuvuma ziņā iespaidīgākais gan. Fonķiks pēc tam bija briesmīgs, jāsaka paldies mūsu Liepājas draugiem, ka viņi izturēja tur ar mums kādas divas stundas. vēl nedaudz iedzērām un laidām atpakaļ uz viesnīcu. miedziņš bija tik labs, ka aiz loga notiekošā skaļā terases ballīte mums necik netraucēja. izgulējāmies, pamodāmies izbadējušies, nopriecājāmies par pildītajām olām brokastu bufetē un laidām mājās.