Pārdomu brīdis... |
[Jun. 8th, 2004|10:02 am] |
|
|
|
Comments: |
Izjūtas un domāšana man diezgan saistītas lietas. Es pat piedzerties un atrubīties īsti nemāku. Es sevi mēdzu histēriski kontrolēt. Arī totālā ķēmā mans autopilots darbojas nevainojami.
Jā bet reizēm ir sanācis baudīt un nedomāt. Nav slikti. Bet reizēm.
Nu jā, tas gan ir atkarīgs no tā, ko sauc par domāšanu. Vai filozofēšanu par būtību un nebūtību, vai vienkārši apkārtnes faktu fiksu piefiksēšanu. No sērijas - eku smuks putniņš, laikam tāda un šitāda suga; jauki dzied, nez vai viņam daudz bērnu; vāāā ku smuks autiņš - nez cik tāds maksā; mmmm šitik garšīga kūka - un no kā tad taisīta; oi, kas par vīrieti - un ko man labāk darīt tālāk - atdoties uzreiz vai vispirms minetu...
Nu šitie īsie kadri galvā man arī pie domāšanas skaitās.
| From: | aku |
Date: | June 8th, 2004 - 02:52 pm |
---|
| | | (Link) |
|
hmm sievietes ari taa domaa par sexu kaa viirieshi:)) tas laab
a citaadi ar domaashanu tieshaam saprotu spriedeleeshanu, bet vienkaarshu operatiivo atminju pie domaashanas neskaitu:)
Aha, nu skaidrs. Ar to arī laikam vajadzēja sākt - noskaidrot, kas ir domāšana :)
Nu bet par to sexu un sieviešu domāšanu man neprasi. Man visu mūžu pārmetuši, ka esmu pustēviņš. Sk. diskusiju pie Fenjas par abortiem. Dažiem pat speciāli jāpaskatās manā žurnālī, lai saprastu, pie kāda dzimuma mani pieskaitī :)
Bet es par sex domāju un daudz :) Un ne tikai domāju :)
Āāā... Bet te mums sākas problēmas...! Ja tu saki, ka operatīvo pie domāšanas nepieskaiti, tad kāpēc saki, ka es par sexu "domāju"? Jāveido jauns termins laikam. Šādos gadījumos tad jau jālieto kas cits - piemēram "apstrādāt informāciju", "uztvert", "piefiksēt", "veidot fikso rīcības algoritmu". Nu nez. Liekas, ka vienkāršāk visu tomēr pabāzt zem domāšanas.
| From: | aku |
Date: | June 8th, 2004 - 03:19 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nus galvenais, ka mees viens otru saprataam:) un ja ir saprashana tad nevajag papildus definiiciju;)
a par sexu shobriid negribaas runaat.:) bet tikai sodien, varbuut jau riit
:) Nu ja, galvenais ir saprast. | |