- hmmm
- 3/25/13 01:23 pm
- Ar kādu ātruma pārnesumu jābrauc pie 55km/h, lai dzinējam nebūtu jāpārpūlas.
1.9/5-pakāpju manuāla ātrumkārba - 20 commentsLeave a comment
- 3/25/13 01:54 pm
-
Es izvēlos 4 ātrumu
- Reply
- 3/25/13 02:19 pm
-
Ja mašīnā atrodies viens/a?
- Reply
- 3/25/13 02:28 pm
-
Tā Tu vari jautāt līdz bezgalībai:
- no kalna vai kalnā;
- paātrinoties vai pie konnstanta ātruma;
- dīzelis vai benzīns;
- ar turbo vai bez ....
Standrata variantā:
0-20 kmh - 1. ātrums
20-40 kmh - 2. ātrums
40-60 kmh - 3 ātrums
60-80 kmh - 4 ātrums
80-... kmh - 5 ātrums
Viss parējais iz čuijs, ņuhs un haļava ;) - Reply
- 3/25/13 02:33 pm
-
Jautājums uzradās, jo nedaudz pačākarēja prātu. Pie 55 braucu ar 4 ātrumu, sāka bļaut virsū, ka saīsinu dzinēja mūžu (bet visdrīzāk palielinu degvielas patēriņu). Tamdēļ radās jautājums.
- Reply
- 3/25/13 02:44 pm
-
Ja cilvēks ir autoritāte un Tev liekas, ka zinošāks par Tevi - ieklausies viņa viedoklī.
Ja cilvēks ir čakarētājs bez pamata, tad piedāvā izkāpt, bet ja viņš ir auto īpašnieks - lai pats sēžas pie stūres
It is so easy ;) - Reply
- 3/25/13 02:49 pm
-
:D
Mehāniķis, kurš čakarēsies, ja mans auto saplīsīs :D Un nebūs īsti tā, ka ir ieinteresēts lai noplīstu. Labi, ķeršu ņuhu. Parsvarā baucu viena, līdz ar to var ar 4 uz 55 valēt. - Reply
- 3/25/13 03:00 pm
-
ja tie 55km/h ir tāds stabils temps [nu nevis uzraujot pie luksofora un tā], tad slēdzu 5-ajā jau, pēc izjūtas šķiet, ka mašīna tā jūtas labāk, nekā iespringstot uz ceturto.
- Reply
- 3/25/13 03:07 pm
-
Pilsētā ar 5to?! Kruta! Gribētos redzēt, kā tas darbojas.
- Reply
- 3/25/13 03:21 pm
-
nez, manam trešajam golfam diezgan labi. bet tas ir tiešām tādās taisnās un pārredzamās, un tukšās distancēs. ja zinu, ka būs jāslēgalē turpu šurpu, tad esmu trešajā/ceturtajā.
- Reply
- 3/25/13 05:42 pm
-
A6 noteiktu bš smagāks par Golfu, līdz ar to arī savādāk būs jāmanipulē ar džoistiku. Bet apmēram skaidra bilde.
- Reply
- 3/25/13 04:14 pm
-
Ja ir priekšā garš gabals, kuru varēs braukt bez manevrēšanas, tad es ar lieku 5ajā (man gan lielmotora mašīņš). Ja zinu, ka būs bremzēšanas/paātrināšanās, tad braucu ar 3o.
Kopumā pārnesums būtu jāizvēlās pēc motora apgriezieniem braucot ar šādu ātrumu. Precīzi optimālo nepateikšu (un tas atšķirās dažādiem motoriem), bet robežās no 1500 līdz 2000 apgr./min. būs ok. - Reply
- 3/25/13 05:44 pm
-
Lūk, pie 55 ar 4turto ir ap 1300, ar 3 ap 2000.
Paldies par komentāru, apmēram skaidrs :) - Reply
- 3/26/13 12:19 am
-
1300 ir ok "turēt ātrumu", bet ne mēģināt paātrināties.
- Reply
- 3/26/13 08:24 am
-
O, tieši tā ar noteik.
- Reply
- 3/25/13 08:36 pm
-
Tev tāds pats turbotraktormotors kā man, auto arī puslīdz vienas svara kategorijas - es teiktu 4., ja līdz 65 km/h pēc spidometra, tālāk jau var arī ar 5., bet tikai, ja nevajag strauji paātrināties vai pret kalnu mocīties.
- Reply
- 3/25/13 08:51 pm
-
heh, tieši zemākie interesē. Cik braucēju, tik viedokļu. Nav jau tā, ka raustītos un tā, bet nu incanti.
Ah, aizvakar pabraucot kā lika, šon mašīnīte dikti viegli ripoja, tā kā, iespējams, kad ir vairāk par 4 cilvēki mašīnā, tad 55km jālieto 3šo. - Reply
- 3/25/13 09:15 pm
-
Jā, katram jau savi niķi un stiķi.
Dīzelim nav tik traki arī mazie apgriezieni (grieze, salīdzinot ar benzīnu, ir ļoti laba apakšā), tik nevajag baigi tuvu apakšējai apgriezienu robežai mocīt un trubas kvēpināt ciet.
Kā reiz smējās mans meistars, vajag gāzēt, bet nevajag zāģēt - t.i. paātrinoties dīzelim 3000-4000 neko nekaitē (pieņemot ka redline ir bišķi zem 5000), bet nevajag ilgstoši tā darīt, tālāk jau mierīgi ar stabiliem apgriezieniem uzturēt kruīza ātrumu.
P.S. Intereses pēc jāpaskatās rīt apgriezienu diapazons ikdienas braukšanā.
P.P.S. Par steigšanos - nu kam negadās, galvenais, lai nav "ceļa nodoklis" vīriem ar burvju nūjiņām jāmaksā :) - Reply
- 3/25/13 11:12 pm
-
ja mashiina normaala un labi velk ar 5-to, tad ar piekto, ja saak skalji ruukt, tad ar 4. !
- Reply
- 3/26/13 12:17 am
-
dzinējam slodze sākas, ja gribi griezt virs 2500 vai ja ripinies zem 2000 un gribi paātrināties tajā pašā robā. pirmajā gadījumā būs pārāk daudz rpm un līdz ar to lielāka slodze un lielāks degvielas patēriņš, otrajā gadījumā auto nespēs paātrināties no tik maziem apgriezieniem un būs slodze mēģinot paātrināties pēc iespējas labāk. bet nu kad braucu ar manuāli, tad liku 1., 2., 5., tb ar 1. līdz kādiem ~45, tad ar 2. līdz 70 un tad 5. ripinājos. spīdzināju jau to šumjašīnu, bet vismaz nekavēju satiksmi. tagad ar automātu jau vispār vienkārši, pēc skaņas 2. robā ieliekas pie ~ 70km/h :D
- Reply
- 3/26/13 08:31 am
-
Ir jau arī atkarīgs no mašīnas dzinēja lieluma, man domāt.
Bet pēc visa spriežo, nebraucu nemaz tik hrenova. Vienkārši, ir starpība, vai mašīnā atrodos cēlā vienatnē, vai piecu cilvēku kompānijā.
Automāts arī labs variants, bet nepatika, ka īsti nevar saprats, vai spēsi apdzīt smago, jo šķita, ka nobeigsies pusceļā uz mērķi, lai gan mašīna pēc jaudas krutāka nekā manējā bija. Bet tas nu tā, pie katra metāla jāpierod. - Reply