***
Tuesday Feb. 21st, 2012 | 17:24
from:: sramgni
Kaujas mehānika ir aizraujoša un spēku iedvesoša, būtībā nepārtraukti ir jāveido kaut kas līdzīgs kombo — vispirms jāizsvēpē tumsa, tad jāšauj lodes. Interesanti, kā spēles gaitā dažādos veidos ir svarīga gaisma — kā patvērums un spēles saglabāšanas punkts, kā ceļarādītājs, kā ierocis, utt. Viss, protams, ļoti stilīgi, pievērsta uzmanība detaļām, neatslābst vēlme visu uzmanīgi izpētīt. Manuprāt, spriedzi un neparedzamību nedaudz izbojā tas, kā tiek parādīti pretinieki, uz tiem fokusējot kameru. Vēl pieļauju, ka tālākā spēles gaitā kaijas mehānika tās vienveidības dēļ varētu kļūt nedaudz apnicīga, kā arī mašīnu posmi ar braukšanu virsū tumsas spēkiem šķiet absurdi. Kurš gan sabrauc tumsas spēkus ar automašīnu.
Nemācēšu teikt par raustīšanos, man visi uzstādījumi ir uz High, un spēle iet virs 60 FPS, bet tad atkal man ir pietiekoši normāls dators. Pieļauju, ka nevajadzētu būt pārāk lielām problēmām, jo sākotnēji tā ir 2010. gada Xbox 360 spēle.
Nemācēšu teikt par raustīšanos, man visi uzstādījumi ir uz High, un spēle iet virs 60 FPS, bet tad atkal man ir pietiekoši normāls dators. Pieļauju, ka nevajadzētu būt pārāk lielām problēmām, jo sākotnēji tā ir 2010. gada Xbox 360 spēle.