Man šīs dienas atgādina skolas laikus, kad pazuda elektrība un varēja vienoties dziesmā ar saviem klasesbiedriem. Dziedāt no Static X dziesmiņu Cold. Tas tā sacīt sildija sirdi. Lūk šajās dienās pārņem līdzīgas sajūtas.
Bet vakar savukārt aizdomājos par citu lietu, ka man liekas,ka pēdējā laikā pateicoties jau atkal informācijas telpai cilvēki ir palikuši aizvien intresantāki un dīvaināki. Labi patiesībā es to sāku novērot radošajā sadaļā. Es atceros, ka Gustavo laikam vienā intervijā teica, kad viņam prasīja nokomentet jaunos hipitj hopa pārstāvjus, ka nez kāpēc cilvēki, kad klausās hip hopu viņi ātri vien izdomā, ka viņi to arī var darīt. Bet tā arī ir man liekas,ka repo pie mums valstī katrs, kurš māk salikt divas atskaņas. Bet teiksim cilvēki, kas klausās džezu uzreiz nesaka, o kur ir ģitāra es arī dzezošu.
Labi doma bija par reklāmām, dizainu. Man liekas, jo vairāk es kaut ko redzu un sekoju, jo vairāk es personīgi saprotu cik maz es no tā visa jēdzu. Un par spīti tam, ka daudzi lieli cilvēki ir teikuši, ka ir jāiemācās atdarināt atdzītu cilvēku darbi, un tikai tad var iet uz priekšu, kam es piekrītu. Piekrītu, ka ka atzīti cilvēka rada labi, tad ir tie,kas piedzen, un zagt idejas jāmācās pakāpeniski. Tad pie mums man liekas,ka ir vairāk ekspertu uz kvadrātcentimetru kā jebkurā citā valstī. Visi ir dizaineri un reklāmas eksperti. Viens par otru lielāks.
Es tikai mazliet nesaprotu, kurā brīdī tā joma kļuva tik pieprasīta un visiem radās velme tur strādāt. Man intresē, kas ir tas mitīvs pretēji es nezinu. Labi jebkam citam pretēji. Kas reklāmās ir tas,kur visi sevi redz par ekspertu. Teiksim pretēj makroekanomikas analīzei. Labi visas manas idejas,kas man rodas dzīves laikā arī liekas kā dieva dāvanas cilvēcei, bet kāpēc tā ir visiem tieši uz reklāmas industriju. Es sparotu, ka cilvēki teiksim mācās mārketingus, tirgzinības vai kā vel to sauc. Lai izprastu mārketinga stratēģijas, komunikācijas veidus utt. Bet acīmredzot tas viss ir naivi un lieki.
Labi, tas tā man intresanti. Pats arī esmu liels eksperts visās reklāmas lietās un viedokļa ģēnijs. Principā es savā galvā esmu lokālais Deivs Droga, mūsdienu Džordžs Lois, 21 gadsimta Alberts Laskers. Un viss cits, ko vien mans egos spēj Jums sniegt un sabiedrība pieņemt.