|
Jun. 12th, 2004|05:39 pm |
labi, tu būsi scenārija autors, režisors, operātors, montēsi kopā (ja iemācās), bet tad vēl paliek, bez aktieriem, apmēram 10+ cilvēku, lai tev sanāk vismaz kaut kas sakarīgs – skaņās operators, komponists, tie paši apgaismotāji utt. utml. --------------------------------------------------------------------------- es kā "Delfos" :) Es varētu tev nepiekrist šajā jautājumā. Par piemēru varu minēt kaut vai vienu no spēcīgākajām lietām, kuras esmu kino redzējis - Dereka Džērmana īsfilmas. Tur ir 5 minūšu stilli un klavieru mūzika, taču efekts ir grandiozs. D.Dž., protams, ir ģeniāls režisors, taču runa ir par ko citu - kino nemaz tik ļoti neierobežo formu, kā varētu spriest, teiksim, pēc pēdējo 10 gadu Krievijas filmām, kuras izskatās drausmīgi un atstāj lētuma pazīmes.
Teiksim, nedomāju, ka "Dogmas" filmas ir dārgas un resursietilpīgas. Galvenā doma - don't be alone, atrodi domubiedrus un esi gatavs altruismam un vairāk. Es pazīstu cilvēkus, kuri šādā veidā uzņēma filmu - un dies' mans liecinieks, ka "Baigā Vasara" tīri tehniskā ziņā bija totāls šits un bezidejisms; pierādās fakts, ka filmēšanas kanoni attiecas uz lielbudžeta Goļivudas prožektiem, kamēr mazajiem prožektiem viss resurss ir paurī. Nezinu, vai viņi filmu pabeidza - galv.rež. bija slims ar radiāciju (viņš bija Chernobyl volunteer) un ar katru gadu pamazām mira nost. Varbūt arī ir nomiris, lai arī esmu par viņu dzirdējis visādas dīvainas lietas.
Galu galā var taču uzņemt arī tīru maz/bez-budžeta stjobu, kāds ir "Ceļojums uz Tukumu" vai kas cits. |
|