February 2023   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28

Peg Perego Si

Posted on 2014.04.22 at 09:22
Tags:
Uz brīvdienu laiku tikām pie Peg Perego Si lietošanas.
Viegli, aizņem kudi maz vietas auto bagāžniekā (3 BMW ar garo aizmuguri).Viegli salokāmi un atlokāmi. Diezgan easy vadāmi ar vienu roku, ja priekšējie riteņi bloķēti, liela kapuce un ietilpīgs mantu grozs apakšā. Kapuces augšā maza(aptuveni A5 formāta), gana cieša kabatiņa, kur vajadzības gadījumā var ielikt arī take away kafiju (man glabājās meitas ūdens krūze(klasiskā tommy tippee un našķu trauciņš(klasiskais philips aventat piena uzgl. kont.,ko nu izmantoju našķiem :) atlika vēl vieta kam sīkam. Ar bloķētiem priekšējiem riteņiem pa smiltīm gāja kā tanks.
Rokturi grab diezgan kaitinoši, lai cik dīvaini nebūtu, bet mazāk grab, ja priekšējie riteņi bloķēti. Nav kāju balsta (bet tā ir lielākoties šādiem ratiem), sēdus pozīcijā nav tik traki, bet guļus pozīcijā ne visai (kājeles nokarājas). Ir tikai drošības siksnas, kas ziemā ar kombi nebūs īsti savienojamas. Bamperis- vasarā meita nepiesprādzēta mierīgi izslīdēt cauri, ziemā tas aizstātu siksnu nelietojamību, bet vai ir gana ar to manai ūdenszālei, nezinu. Kapuce vairs kārtīgi nepasargā no saules guļus pozīcijā, bet nu tas gana loģiski. Jumtiņam ir lodziņš kuru aizdedz kabatiņa, ja kas kabatā ielikts, tad par lodziņu var aizmirst, ja nav ielikts, tad arī neatradu kā var nofiksēt, lai lodziņš vaļā. Muguriņa nolaižama ar abām rokām, laižas strauji un ar skaņu( meita gan ne reizi nepamodās). Radās sajūta, ka guļus pozīcijā meitai rati ir par īsu, jo nevarēju iebīdīt pietiekami dziļi, lai kājeles nenokarātos, prasās, ja ne kāju balstu, tad vismaz regulējumu sēdekļa apakšu. Amortizācija praktiski nekāda, izjūt segumu maiņas, pat šķietami nenozīmīgas.
Kopumā, ja būtu citādāka muguras nolaišana, kāju balsts vai augstumu regulācija, un lielāka amortizācija būtu gana ok rati. Unnn tie grabošie rokturi, brrr.

Previous Entry  Next Entry