|
[24 May 2022|03:15am] |
( )
|
|
#deepthots |
[18 May 2022|01:01pm] |
ritma izjūta no elpošanas, dramatikas izjūta no ritma
|
|
|
[27 Apr 2022|07:19pm] |
( )
|
|
|
[19 Apr 2022|03:12pm] |
"We do not have too much intellect and too little soul, but too little precision in matters of the soul."
|
|
|
[09 Apr 2022|09:16pm] |
( )
|
|
|
[08 Apr 2022|03:11pm] |
turpinu sevī just papucīša enerģiju
|
|
|
[10 Mar 2022|02:19pm] |
kā jūs sagatavosieties, ja jums tas ir iespējams, jaunajām enerģijas cenām?
|
|
|
[20 Feb 2022|03:04pm] |
ja dusmu izpaušana palīdzētu, tad Delfu komentētāji būtu laimīgākie cilvēki pasaulē. tas bija vienīgais, kas man nepatika filmā C’mon c’mon - likās, tur apakšā ir neprecīza psiholoģija. bet kā stāsts par to, kā Ņujorkera lasītāji izprot pasauli (skaisti & jūtīgi), protams, der.
|
|
|
[12 Feb 2022|01:35pm] |
būtu savādi, ja tas, ka Ušas vairs nav, tiktu atzīmēts, piemēram, ar Skaņu meža slēgšanu. bet nu beidzot var redzēt libīšu politiku.
|
|
feminist critic |
[08 Feb 2022|02:37am] |
bet Sliktākais cilvēks pasaulē tomēr ir džeku fantāzija, jo Džūlija beigās no visiem variantiem izvēlas kļūt par fotogrāfi, šķiet, tāpēc, ka viņa tajā sāk saskatīt jēgu pēc mirušā ex "bērnības vietu" fočēšanas, tā ka miesiski viņš nomirst, bet garā tomēr izdzīvo caur Džūlijas profesionālo dzīvi. kaut kā tā? tas, protams, ir skaisti un iemieso kopā pavadītos gadus; tāpat šāda sekošana nodzīvotā laika sabiezējumiem, to sajūgšana ar "kalpošanu pagātnei", kas vērsta uz nākotni, ja neskaita visādus brīnumus, ir vienīgais veids, kā atrast ceļu pasaulē, kurā profesionālās izvēles noved pie vienlīdz paredzamiem mūža scenārijiem (kas reāli ir mūsdienu MO, mūsdienās jauniešiem nau nākotnes, nevis klimata pēc, bet tāpēc, ka nākotne ir kļuvusi par klaju lauku). pats par sevi tas nav nekas slikts, vienkārši klāt ir tas, ka viņai nav draudzeņu, politisko uzskatu utt. (nav tā, ka abus obligāti vajag, bet filmā viņai ir tikai džeki.)
|
|
|
[06 Feb 2022|12:09pm] |
Šinī dienā, kad debesu lāči Aiztecēja pa klusajām skropstām, Nojaušu viņpus ūdeņiem ziliem Acu biķerī pavēli mosties.
|
|
|
[06 Feb 2022|11:47am] |
sliktākais cilvēks pasaulē ir par mani
|
|
|
[04 Feb 2022|07:43pm] |
kāda būs Tava pēdējā ciba
|
|
|
[21 Jan 2022|04:58pm] |
reāli patīk Protomartyr, nu, šitā dziesma, vokālos tas, kas man nekad nepieleca The Fall, gičas tas foršais post-whatever mišmašs, vārdi savukārt tieši tik edžīgi, ka kruti, nu tur tipa orgasmiskas komiksu pasaules atlūzas (a cosmic grief/beyond all comprehension; a foreign disease/washed upon the beach utt.) plus sockritika, kas tomēr ietur distanci, nenolaižoties līdz kritizējamā objekta līmenim (fill out the form/download the app/submit your face into the scanner). tas ir atšķirībā no IDLES, kuru mūzika man ļoti patīk, bet, ja kāds pilnā nopietnībā dzied "love yourself", uzreiz sākās kuņģa skābes atviļņi. vārdu sakot, identificējos.
|
|
pēc "In a while, crocodile" |
[12 Jan 2022|02:18pm] |
Kas ta man, rastaman! (c) H Ko Tu stāsti, badakāsi! Nekas strīdīgs, Sprīdīt! Tagad kuš, Džordž Buš! Vienos vārtos, emulator! Notīri mēteli, svēteli! Ko ta šmorē, vecais mori? verī sorī, Montesori
|
|
|
[12 Jan 2022|01:12pm] |
neilgi pirms j. g. atsāku rakstīt 2. pers. vietniekvārdus ar lielo burtu. tagad nāk darba piedāvājumi, atradu labāku dzīvesvietu. bet nu īstais noslēpums ir tāds, ka tas strādā, tikai piedevām rakstot “es” ar mazo burtu. ja “es” iekrīt teikuma sākumā un pēc idejas jāraksta ar lielo, tad, sorry, tas vnk nav labs teikums.
|
|
|
[11 Jan 2022|02:42am] |
kad ir auksts un slapjš, resp. katoļu velna paduse (tikai nesen uzzināju, ka elle ir auksta katoļiem, protestantiem karsta), esmu spējīgs vien ēst un gulēt. sapampst seja, deguns ciet, bēdas mājās (kuru nav).
|
|
|
[31 Dec 2021|06:44pm] |
nākamgad plānoju vēl vairāk atpisties, palielināt produktivitāti, neatbildēt tam, ko man nejautā, kā arī būt drusku uzmanīgāks pret sevi, jo, diemžēl vai par laimi, esmu tik jūtīgs, ka pasaule jāuzņem homeopātiskās devās. tāpat - ja tas nav pa īstam, man ar to nav nekā kopīga.
|
|
|
[31 Dec 2021|06:34pm] |
atceros, kāds nosauca akāciju palagu par krīpī veča mīlas dziesmu. bet teksts taču ir no sievietes skatpunkta.
|
|