Joprojām nekādi nesaskatu to milzu labumu, kuru dos šī jaunā iespēja vicināties ar ētaloniem. Subjektīvi man tas liekas pat neērtāk par jau esošo sistēmu. Un konflikti starp pasažieri un kontrolieri stilā "bet es nopīkstināju / bet man aparāts rāda, ka neesat / tad jūsu aparāts kļūdās" ir jau ieprogrammēti. Un pavisam noteikti tas ir dārgāk. Un tā cena tak tā vai citādi nonāks līdz pasažieriem - naudas esošās sistēmas saglabāšanai neesot, ir jāsamazina reisu skaits, un jāceļ cena uz 0.50, un jāprasa lielākas subsīdijas rīgas satiksmei. Bet tie septiņdesmit ar asti miljoni šai jaunajai sistēmai atrodas. Pārrēķinot uz 700 000 pasažieriem (tik daudz gan Rīgā nez vai ir), uz katru pa 100 Ls, jeb 250 braucieniem par velti, pie pašreizējām cenām.