Tāda Londona vai Parīze var atļauties, ka viņu pustukšajā sabtransā vizinās bez maksas. Arī Rīgā tika ieviestas tūristu biļetes, bet pasākums izgāzās, jo parasti tūristiem pazūd vēlme izmantot Rīgas sabtransu pēc pirmā brauciena pīķa stundās.
Ja Rīgā uztaisītu šādu sistēmu, tad transports kļūtu vēl pārpildītāks, jo samaksājot tikai vienu reizi varētu tikt uz otru pilsētas galu, ko visi ar lielāko prieku izmantotu. Tāpēc jau Rīgā neoptimizē transportu (piemēram, nav busa, kas ietu no Zolitūdes uz Pļavniekiem vai no Bolderājas uz Ķengaragu)- jo biežāk jāpārsēžas, jo vairāk jāsamaksā. Jo vairāk jāsamaksā, jo mazāk jāsubsidē. Jo mazāk jāsubsidē, jo zemākas cenas var turēt. Jo zemākas cenas, jo vairāk braukt gribētāju. Apburtais loks. Ja uzlabos maršrutus un ieviesīs Tavu piedāvāto shēmu, tad nāksies krietni celt cenas, lai pilsētai nebūtu jāpiemaksā tik daudz par to, ka šāds transports vispār eksistē. Ja pacels cenas, tad vēl izdevīgāk kļūs braukt ar savu mašīnu. Pieaugs sastrēgumi un mazināsies pilsētas ienākumi.
Jebšu Tu domā, ka Rīgas domē tiešām vieni vienīgi pajoliņi sēž, kas neprot rēķināt?