Pegijas · Lī · interjers


Komentāri

Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
[User Picture]
On 3. Jūlijs 2014, 01:04, [info]anonymous commented:
Un viss pārējais pat nav nekāda hipotēze. Reklāmnieki to vien dara, kā iztēlojas, ka ir vai nu t.s. hipsteri, vai instagramisti vai velns viņu zina, kādi vēl mirkļa tvērēji, nevīžojot redzēt, ka tā vienkārši ir tāda suvenīru tirgotāju pieeja. Kamēr "aktuālā" ideja un mirkļa optimisms izcirkulē cauri korporatīvajam traktam, pāri paliek kas līdzīgs tām Narvesenos tirgotajām nenosakāmā materiāla Rīgas panorāmām vai "dizainīgās" skārda bundžiņās iesaiņotajiem CD (aizmirstot pat to, ka CD ir vakardiena) ar noteiktu žanru klasiku.
* * *

Read Comments

* * *

Reply to this comment:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.