[#]
« previous entry | next entry »
Dec. 5., 2007 | 11:54 am
nu, un tad šis vēl uzsita asini; kam varbūt atkal jāpateicas par interesantāko sapni par BG, zeltzaļām antīkām ķirzakām, iemigušām skaistulēm žurcēm ar bāliem pusmēness bērniņiem un citu;
es negribu, lai viņa vēl ilgi varētu lemt [arī par manu] nodokļu naudu: un jākāpj uz bruņevieciņa: tikai kur viņš ir:
A. Štokenbergs: — Vakar (27. nov. — E. L.) bija kliedzošs piemērs, kā pēc līdzšinējiem principiem dala valsts naudu. Noslēdza līgumu, ka viens no kantoriem bibliotēkas celtniecības tuvumā, aģentūra «Kultūras informācijas sistēmas» iniciēs reklāmas kampaņu teju par 1 milj. latu!
V. Krustiņš: — Par ko?
— Par to, ka cilvēkiem stāstīs, ka tagad bibliotēkās ir internets.
E. Štelmahers: — Līdzīgās reklāmas kampaņās jums ieteic labāko veļas pulveri vai zobu pastu. Tikai to finansē uzņēmumi par savu privāto naudu. Miljons latu ir salīdzināms ar lielas internacionālas kompānijas reklāmas gada budžetu Latvijā.
A. Štokenbergs: — Tas ir Kultūras ministrijas lēmums. Viņi izraudzījās šo kā «saprātīgāko» pielietojumu miljonam nodokļu maksātāju līdzekļu.
E. Līcītis: — Labs, humāns reklāmas mērķis. Varbūt miljons tam izklausās padaudz.
— Manuprāt, naudu nevajag izķēzīt šādā veidā. Latvijā, piemēram, ir vairāki simti bērnu, kuriem nepietiek naudas dzirdes aparātiem, un te ir runa iesākumā par apmēram 90 tūkstošiem latu. Taču valdība saka, ka tam naudas nav, un bērnu dzirdes aparātiem naudu piešķirs tikai 2009. gada otrajā pusē. Tās ir šausmas.
kā teica beatificējamais, manuprāt, Alfreds Žarī, Absurds vingrina prātu un trenē atmiņu. Man jaunā politika patīk tieši ar apdāvinātu cilvēku absurda izjūtu:"— Par to, ka cilvēkiem stāstīs, ka tagad bibliotēkās ir internets.
have a nice!
es negribu, lai viņa vēl ilgi varētu lemt [arī par manu] nodokļu naudu: un jākāpj uz bruņevieciņa: tikai kur viņš ir:
A. Štokenbergs: — Vakar (27. nov. — E. L.) bija kliedzošs piemērs, kā pēc līdzšinējiem principiem dala valsts naudu. Noslēdza līgumu, ka viens no kantoriem bibliotēkas celtniecības tuvumā, aģentūra «Kultūras informācijas sistēmas» iniciēs reklāmas kampaņu teju par 1 milj. latu!
V. Krustiņš: — Par ko?
— Par to, ka cilvēkiem stāstīs, ka tagad bibliotēkās ir internets.
E. Štelmahers: — Līdzīgās reklāmas kampaņās jums ieteic labāko veļas pulveri vai zobu pastu. Tikai to finansē uzņēmumi par savu privāto naudu. Miljons latu ir salīdzināms ar lielas internacionālas kompānijas reklāmas gada budžetu Latvijā.
A. Štokenbergs: — Tas ir Kultūras ministrijas lēmums. Viņi izraudzījās šo kā «saprātīgāko» pielietojumu miljonam nodokļu maksātāju līdzekļu.
E. Līcītis: — Labs, humāns reklāmas mērķis. Varbūt miljons tam izklausās padaudz.
— Manuprāt, naudu nevajag izķēzīt šādā veidā. Latvijā, piemēram, ir vairāki simti bērnu, kuriem nepietiek naudas dzirdes aparātiem, un te ir runa iesākumā par apmēram 90 tūkstošiem latu. Taču valdība saka, ka tam naudas nav, un bērnu dzirdes aparātiem naudu piešķirs tikai 2009. gada otrajā pusē. Tās ir šausmas.
kā teica beatificējamais, manuprāt, Alfreds Žarī, Absurds vingrina prātu un trenē atmiņu. Man jaunā politika patīk tieši ar apdāvinātu cilvēku absurda izjūtu:"— Par to, ka cilvēkiem stāstīs, ka tagad bibliotēkās ir internets.
have a nice!