Shelly - Post a comment

Nov. 5th, 2008

[info]shelly

05:40 pm

Principā vienīgais, kas man traucē justies kā veiksminiecei, ir ir "L'oreal" akcija "Drogās". Jo, redzies, "L'oreal" tagad "Drogās" ir akcija - atlaides daudzām jo daudzām precēm, un tiem, kas tās pērk, tiek organizēta momentloterija. Tieši momentloterija man nedod miera.
Iedomājieties - es ieeju "Drogās". Vajag, piemēram, matu laku. Ieraugu, ka "L'Oreal" ir ar atlaidēm, lieku grozā, eju pie kases, samaksāju. Tad kases meitene sauc, lai vēl neaizeju, izvelk tādu šķīvi ar kartiņām, un aicina izvēlēties vienu. Es pagrābju no augšas. Ar nagu nokasu pelēko, spīdīgo joslu un izlasu, ka "šoreiz nekā". Sajūtos mazliet lūzere. Bet nu nekas.
Nekas ir līdz nākamajai dienai, kad man savajagās matu krāsu. Un es, cilvēks, kas nemācās no savām kļūdām, atkal ņemu nocenoto "L'oreal". atkal atduros pie kases, un atkal esmu spiesta ar pretīgumu un šausmām kasīt kartīti, lai atkal izlasītu, ka "šoreiz nekā".
Nu es jau jūtos kā ļoti liela lūzere.
Manī uzvirmo sašutums - kas tas par sviestu? Vai mārketingam nav jātiecas uz laimes izlūziju? Cik cilvēku ar šim kartītēm viņi apbēdina, turklāt apbēdina publiski, praktiski visu acu priekšā, un dažus pat regulāri, un cik daudzus - iepriecina?
Sarūgtinājums nerimst vēl kādu brīdi. Lai gan es pat nezinu, ko tajā loterijā var laimēt. Varbūt automātisko loterijas kartīšu kasītāju?

Read Comments

Reply:

From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.