Shelly - Post a comment

Apr. 27th, 2008

[info]shelly

07:41 pm - SIA MAHIMA Latvija oficiālais paziņojums masu medijiem*

Pretēji negodprātīgu darbinieku nesen izplatītiem paziņojumiem un bezatbildīgu masu mediju iesāktai diskusijai (TVNET, 23.04.2008.), Mahimas salāti netiek mazgāti - rūpēs par klientiem, salāti paši dodas zem vēsa ūdens strūklas, kārtīgi noberžas, īpašu uzmanību pievērsot padusēm un kājstarpei. Tālāk Maximas salāti organizēti sastājas pāros pa divi un, latviski dziedot, dodas salātu dēlīša virzienā, kur tos sagaida augsti apmaksāts, motivēts un, galvenais, - baltos cimdos, aizsargtērpā un respiratorā ģērbies pavārs (lai sasniegtu šo augsto ražošanas kvalitāti, kurā nav pieļaujama neviena svešķermeņa iekļūšana produktā, katrs Mahimas speciālists ir vairākus gadus stažējies mikroprocesoru rūpnīcās) . Viņam aiz muguras stāv Centis, kas tikpat kā neiespējamas kļūmes gadījumā palīdz optimizēt katru darbā ar nazi pavadītu sekundi. Fonā aiz viņiem atrodas skaļrunis, kas atskaņo Bethovena "Odu priekam". Uzskatām par nepieņemamu viedokli, ka, pastāvot augstākminētajai kvalitātes un ražošanas izcilībai, būtu iespējama vecu salātu atkalnonākšana tirdzniecības stendos MAHIMA veikalos. Mūsu salātus izpērk uzreiz, pēc tiem stāv rindās pirms veikalu atvēršanas, savukārt VIP pircējiem ir iespēja parakstīties pusgadu iepriekš uz tik iecienītajiem un atzinību guvušajiem salātiem!

Uzsveram, ka gada pirmajā ceturksnī - MAHIMA Latvija pārdošanas apjomi ir auguši par 26%, kas apliecina ne tikai mūsu esošo klientu lojalitāti, bet arī jaunu klientu piesaistīšanu, kam pamatā ir bijusi klientiem dotā iespēja vērot gaļas izstrādājumu tapšanu MAHIMAS veikalu kulinārijas nodaļās. Šīs akcijas ietvaros klienta klātbūtnē Centa apmācīti miesnieki ļāva klientam izvēlēties no fotokataloga kaujamo lopiņu, kopā ar viņu apmeklēt MAHIMAS dušas vai pirtis, nomazgāt 100% drošībai vai nopērt ar liepu slotām, un tikai tad ar linu dvieļiem nosusinātu vest uz kautuvi, kurā klienta klātbūtnē izcērt to interesējošu gaļas gabalu, atlikusī gaļa tiek iznīcināta klienta klātbūtnē, lai izslēgtu iespēju, ka tiek tirgota veca gaļa. Kā sociāli atbildīgs uzņēmums, MAHIMA Latvija uzskata par nepieņemamu šo gaļas atlieku nodošanu citiem izplatītājiem, kas negodprātīgu peļņas gūšanas darbību dēļ varētu diskreditēt izcilo kvalitāti un apdraudēt MAHIMAS kā gaļas un gaļas pusfabrikātu izplatītāja zīmolu un ilgu darba gadu gaitā iegūto prestižu.

Šobrīd MAHIMA Latvija darbinieki piedāvā ne tikai klientam redzēt gaļas tapšanu kautuvē, bet ļaut klientam būt klāt gaļas pusfabrikātu (piem., šašliku vai kupātu) tapšanas procesā - tā laikā klientam gaļas pusfabrikātu ceha mājas kinoteātrī ir iespējams vērot jaunākās filmas HDTV kvalitātē.

Jāatzīmē, ka Pārtikas veterinārais dienests, veicot pārbaudi MAHIMAS kulinārijas ražotnēs, ne tikai ir konstatējis mūsu ražotās produkcijas augsto kvalitāti, bet ir arī izvēlējies mūsu produktus par etalonu, lai tos salīdzinātu ar citiem, zemākas kvalitātes līdzīgiem produktiem. Uzskatām, ka tas ir pelnīts mūsu nemitīgās ražošanas kvalitātes uzlabojumu rezultāts.

Atkārtoti uzsveram, ka aizsākto diskusiju par MAHIMAS produktu kvalitāti uzsākuši negodprātīgi bijušie darbinieki, kas bija ieinteresēti klientiem piedāvāt vecu produkciju, mazgātus salātus, puvušu gaļu, kas marinēta vai termiski apstrādāta. Šos visus darbiniekus jau pagājušā gadā laicīgi sazīmēja Centis, un viņi visi tika atlaisti, pirms, neinformējot vadību, iedzīvošanās mērķu dēļ, nekvalitatīvā produkcija bija nonākusi tirdzniecības stendos.

Augsti vērtējot klientu uzticību un nepārtrauktā ceļā uz jaunām kvalitātes virsotnēm,
Jūsu SIA MAHIMA Latvija


* autors anonīms, bet ģeniāls

Read Comments

Reply:

From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.