Ja es būtu reklamščiks, man nupat būtu izdevies noformulēt sava mūža profesionālo ambīciju.
Sēdēju tualetē un nodarbojos ar to, kam nu tualete ir predisponēta. Paralēli šķirstīju Aptiekas Alianses reklāmas izdevumu - tādas zāles un šitādas zāles, visādi vitamīni, zobu balinošie krītiņi un urīnnesaturēšanaas paketes par īpašām cenām. Ļoti aizraujoši visumā.
Bet galvenais, kas piesaistīja manu interesi, bija vitamīni acīm - mellenes, augi, luteīns, kaut kādas tādas drazas, datora nogurdinātām acīm un tā tālāk. Reklāmējas divu firmu vitamīni. Vieni ar saukli "skaidrs skats uz dzīvi", otri ar "veselīgs skats uz dzīvi".
Un tajā brīdī notika slavenais "kliķšķis" (galvā, protams, jūs, samaitātie). Ja es būtu reklamščiks, manas dzīves ambīcija būtu reklamēt acu vitamīnus. Un ar tādu reklāmu, kas neietvertu vārdus "skats uz dzīvi".