Teātros un cirkū dāmas aprod ar paviegliem tikumiem ... :
Ovids (Ovīdijs) ieteic sieviešu medniekiem piegriezt pirmā kārtā vērību teātriem kā vietām, kurās visvieglāki aplencams medījums.
Marka Aurēlija laikā pie Romas dāmām nodarbošanās ar filosofiju kļūst par modes lietu; arī paši filosofi paliek par dāmas pielūdzēju pulka nepieciešamu sastāvdaļu. Daži no viņiem dzīvo dāmu namos, spēlēdami mācītu nerru lomu.
Padujas tuvumā atradušies karsti sērūdens avoti, kurus tā laika dzejnieki apdzied kā sevišķi bīstamus sievu tikumībai.
Baju peldvietu plastiski apraksta filosofs Seneka, kādā no šīs peldvietas sūtītā vēstulē: "... Tad nāk kādi citi, kas ar milzīgu troksni lec baseina ūdenī. Bez visiem šiem trokšņotājiem, kuru balsis mazākais skan dabiski, iedomājies vēl matu izrāvējus, kas spiegdami piesola savus pakalpojumus un apklust tkai tai brīdī, kad ir dabūjuši darbu - sāk izraut kādam matus no padusēm, un tas kliedz rāvēja vietā. Tam visam klāt vēl piebiedrojas klāt konditoru, desiņu tirgotāju un kūku iznēsātaju balsis, kas piesola preces, gan spiegdamas, gan ķērkdamas"
"Kultūras un tikumu vēsture" A.Grīna redakcijā, 1931
Ovids (Ovīdijs) ieteic sieviešu medniekiem piegriezt pirmā kārtā vērību teātriem kā vietām, kurās visvieglāki aplencams medījums.
Marka Aurēlija laikā pie Romas dāmām nodarbošanās ar filosofiju kļūst par modes lietu; arī paši filosofi paliek par dāmas pielūdzēju pulka nepieciešamu sastāvdaļu. Daži no viņiem dzīvo dāmu namos, spēlēdami mācītu nerru lomu.
Padujas tuvumā atradušies karsti sērūdens avoti, kurus tā laika dzejnieki apdzied kā sevišķi bīstamus sievu tikumībai.
Baju peldvietu plastiski apraksta filosofs Seneka, kādā no šīs peldvietas sūtītā vēstulē: "... Tad nāk kādi citi, kas ar milzīgu troksni lec baseina ūdenī. Bez visiem šiem trokšņotājiem, kuru balsis mazākais skan dabiski, iedomājies vēl matu izrāvējus, kas spiegdami piesola savus pakalpojumus un apklust tkai tai brīdī, kad ir dabūjuši darbu - sāk izraut kādam matus no padusēm, un tas kliedz rāvēja vietā. Tam visam klāt vēl piebiedrojas klāt konditoru, desiņu tirgotāju un kūku iznēsātaju balsis, kas piesola preces, gan spiegdamas, gan ķērkdamas"
"Kultūras un tikumu vēsture" A.Grīna redakcijā, 1931