Maijs 6., 2012
dusk | 18:49 Tas nemaksā dārgi atspere zem sēdekļa. Full suspension ir domāti nobrauciena veļukiem, kuri vispār starta cipars 1000 Ls/paundi. Caurmērā tāpat rezumējas pie 2000 tuvu. Pārējiem viss domāts, ka amortizējas rāmī, kan materiālos, gan pats tas deformējas [mikroskopiski protams]. Ielu veļukam nekas tāds nav vajadzīgs! Šitais neizjuks, bet ir absolūti bezjēdzīgs lietošanā. Reali minoties amortizē spēku un kustibai jāpieliek daudz vairāk enerģija. Svaru arī palielina kā vecam ērenpreisam. Visdrīzāk sēdpozcija arī ir kroplīga. Lētajiem ričukiem izjūk aploces, pedāļi, rumbu stiprinājumi, mīksti gultņi [tas jums nav Campagnolo, kur tie izveidoti, lai gadsimtiem ripotu :D] visur, gumijas bremžu pat gaudo, ātrāk parādās visādas dīvainas slimības [paši pārlec ātrumi, piemēram]. Tā atspere tur neizjuks, kaut tā liekas. Tomēr lielākais mīnus tie ir neērti un smagnēji ripo visu 1001 iemeslu dēļ. Kopumā saimniecei, lai labi ripo. Tomēr jēdzīgāka izvēle ir klasiskie pilsētas ričuki. I saturīgāku nopirktu, i ērtāks visādā ziņā. Piemēram, kalna riteņa riepas ar izteiktu riepas profilu pa cietu segumu reali smagi "ripo", turklāt mitrā laikā šmucējās daudz, daudz vairāk.
|
Reply
|
|
|
|
Sviesta Ciba |