cukursēne ([info]saccharomyces) wrote on February 6th, 2017 at 06:59 pm
es, protams, neesmu nekāda ultimate autoritāte (atcerēsimies, ka mans maģistra grāds ir vides antropoloģijā :D), bet, jā, tas ir principā lielā mērā ir tieši par iedziļināšanos un kontekstu, un to, kā tas tiek definēts/pozicionēts. lai gan principā nesankcionēti cilvēkam ņemt kaut ko no citas kultūras specifiskām tradīcijām ir tā slideni, jo jautājums, vai kaut ko nesakcionēti var izdarīt cieņpilni.

nav obligāti "slikti", ja baltais čalis māca maoru bērniem vai baltajiem bērniem, ja kaut kāda iemesla pēc tiešām to māk un arī skaidri definē to pozīciju (es neesmu maors, šī ir maoru deja), izskaidro vajadzīgo kontekstu un nedara to nepiemērotās situācijās - bet tad tam arī jābūt precīzi veiktam, un atslēga ir tieši tajā, ka cilvēks to reāli MĀK un saprot, ko dara. un, visticamāk, lai pilnvērtīgi iemācītos, viņam būtu bijis jāsadarbojas ar kādu cilvēku, kuram tā ir personiska tradīcija.

un, jā, ja to sauktu par beļģu kaku, šai gadījumā būtu labāk, lai gan es reāli nesaprotu, kāpēc nevar vienkārši godīgi nosaukt par "beļģu/starptautisku deju, kas radīta, iedvesmojoties no maoru tradicionālās dejas hakas"
 
( Read comments )
Post a comment in response:
From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message: