cukursēne ([info]saccharomyces) wrote on June 11th, 2014 at 01:40 am
ir izglītības jomas speciālisti, kas teiktu, ka līdzcilvēki šo īpašību "slēpj", jo esošā izglītības sistēma ir sabojājusi dabisko zinātkāres izpausmes un attīstības procesu, bet tas nu tā, neesmu pārliecināta, ka tā ir universāla atbilde, lai gan ļoti labi saprotu, no kurienes tādai nostājai "aug kājas".

domāju, ka augstskolā jau ir par vēlu mācīt mācīties. un, protams, ka nav nekādas jēgas no plikas informācijas iekalšanas, tas nepavisam nav tas, ko biju domājusi! domāju, ka izglītības nākotne, ja gribam, lai tā cilvēkiem ir maksimāli lietderīga, slēpjas sistēmas visai fundamentālā pārveidošanā, liekot uzsvaru tieši uz to, ka obligāti apgūstamais ir Tevis minētā patstāvīgas operēšanas ar mācību saturu un kritiskās domāšanas apguve, bet to iespējams apgūt daudz brīvāk - caur daudzveidīgām un plaši pieejamām nodarbēm.

lūk, pāris piemēri, kur kaut kas šādā garā ir paveikts -
http://www.bigpicture.org/schools/
https://www.youtube.com/watch?v=1YsP_maTHYw
visa ekstrēms variants - http://www.sudval.org/01_abou_09.html
 
( Read comments )
Post a comment in response:
From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message: