(no subject)

« previous entry | next entry »
Jun. 8th, 2005 | 01:40 pm

... sapņi tomēr nāk no zemapziņas... Zemapziņā ir uzkrāta visa man šīs dzīves un varbūt arī iepriekšējo pieredze... Viņa ir gudrāka par mani.
Bet prāts? Kas ir prāts? Prāts visticamāk ir manu šībrīža zināšanu un pieredzes apkopojums... Es prātoju un izdomāju, ka jādarā tā, bet... prāts bieži vien ir par glupu, lai sapratu, kas man patiešām ir vajadzīgs.
Intuīcija? Kas ir intuīcija? Tas ir kaut kas gaistošs, ko jāprot satvert īstajā brīdī...

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {11}

(no subject)

from: [info]ruukjelis
date: Jun. 8th, 2005 - 02:27 pm
Link

Manā izpratnē- dzīvot saskaņā ar sevi.

Reply | Parent | Thread


Dying Bride

(no subject)

from: [info]heartstripper
date: Jun. 8th, 2005 - 02:34 pm
Link

attītīts civēks diez vai justos saskaņā, ja justu disharmoniju. mieru rada apzināšanās.
nu, protams, ir cilvēki, kuriem viss vienalga. bet nedmāju, ka tāda attieksme viņus pasargā no problēmām..

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]ruukjelis
date: Jun. 8th, 2005 - 02:53 pm
Link

Dzīvot harmonijā = dzīvot saskaņā ar sevi. Prātā nāk Hermaņa Heses grāmata "Sidharta". Laimīgs vari būt arī dzīvodams pie upes un katru dienu darīdams vienu un to pašu - pārceļot cilvēkus no viena krasta uz otru (protams, to var uztvert arī pārnestā nozīmē). Nevajag jau daudz, lai būtu laimīgs... Vajag dzīvot mirklim, ne kavēties pagātnē vai dzīvot nākotnē... Jāprot priecāties par ikvienu mirkli, ko dod dzīve... Novērtēt mirkļa skaistumu... izgaršot to...

Reply | Parent | Thread


Dying Bride

(no subject)

from: [info]heartstripper
date: Jun. 8th, 2005 - 03:05 pm
Link

šī jau nedaudz cita tēma.. dzīvot šeit un tagad un izbaudīt katru laika drupaču.. tas pašlaik ir mans mērķis..

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]ruukjelis
date: Jun. 8th, 2005 - 03:33 pm
Link

Lai tev izdodas! :)

Reply | Parent | Thread


Dying Bride

(no subject)

from: [info]heartstripper
date: Jun. 8th, 2005 - 04:25 pm
Link

paldies :)

Reply | Parent