(no subject) |
---|
Es, savukārt, pagalam neatbalstu esošo matemātikas pasniegšanas veidu. Tas ir arī citiem, bet matemātiku iespaido jo īpaši. Proti, masīvā testu izmantošana.
Pat pilnīgs idiots ar "rakstīšukaesuzdullo" metodi var panākt jēdzīgus rezultātus testa veida uzdevumos. Ja ir dotas tikai divas atbildes, tad iespēja ir 50%, ka atbildēs pareizi. Ja trīs, tad 33%. Ja četras- 25%. Vairāk varianti parasti nemēdz būt. Līdz ar to pie desmit baļļu sistēmas pat tīri nejauši minimums, ko var dabūt vienalga būs sekmīga atzīme. Bet veiksmes gadījumā pat itin labu atzīmi. Tikai totāli lūzeri trāpīs vienīgi nepareizās atbildēs. Par kādam zināšanām ir runa?! Protams, nenoliedzu, ka veiksmei un bezkaunībai cilvēka dzīvē arī ir liela nozīme, bet baidos, ka bez smaga darba un reālas mācīšanās cilvēce vēl arvien sēdētu alās un pārtiktu no tā, ko Dievi devuši.
Kamēr izglītības sistēma ies vieglāko ceļu, kas skolotājam dod iespēju skolniekus neuzklausīt un tikai izlabot viņu sabakstītos testus, nekur tālu mēs netiksim. Pat superduper spīdeklim tas nāk tikai par sliktu. Testus viņš atbildēs pareizi un būs smukas atzīmes uz papīra, bet kad tādam spīdeklim pajautās izteikties vārdos, tad dabūsim ēēēēē... mmmmm... karoče tas tur. |
| |