love | hate

šodien dienas biznesā rakstiņš par lovemarks - brendiem ar "emocionālo vērtību", emocionālo saiti ar patērētāju. nez, oficiāli pastāv arī tāda kategorija kā hatemarks? reāli tak tādi pastāv: microsoft, McDonalds, Nike..

Comments

nu microsoft noteikti bus augshgala =]
kā kurai cilvēku grupai. datorlietotājiem jā. bet citiem tas varētu bū makdonalds vai kokakola. ;)
nu ja makdonalds ari varetu but. itka pasham nav tik lielu iebildumu ka citiem, bet nu ta filma "super fat me" liek padomat =]
nepatikšanas motīvi var būt dažādi. attiecībā uz McD - daudziem nepatīk viņu politika attiecībās ar darbiniekiem (daudz darba, maz maksā u.tml.) vai arī tas, ka viņi iepērk gaļu no lielajām kompānijām, kas Argentīnā audzē liellopus un dēļ tā, vietējiem zemniekiem tur nav zemes utt.
nu ja politika ari. bet nu man itka vinju politika neskar tapec man vairak uztrauc ko es edu =[
a vot visi shitie M$ politika ar vinju soliijumiem itka skar gan =[[
nu pirmām kārtām jau vienmēr visi uztraucas par sevi. bet ne tikai.
nu ja ka par seviim=]

March 2013

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Powered by Sviesta Ciba