PEpijas veranda -
Decembris 19., 2011
14:18

[Link]

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Pēdējā laikā uzkrītoši moderni ir izmanot bērnus dažādu produktu reklamēšanā. Nez, vai tas, ka bērns izklāsta kāda produkta priekšrocības, nenozīmē, ka viņš mudina vecākus vai citas personas, vai šis nosacījums attiecas tikai uz bērniem domātiem produktiem. Un, kā novērots bērnudārzā, arī, piemēram, mobilais telefons mūsdienās kļuvis par vienu no bērniem domātiem produktiem. Likumā rakstīts:
4.pants (2) Reklāmā aizliegts: 3) izmantot personas uzticēšanos un viņa pieredzes vai zināšanu trūkumu; 5.pants (2) Reklāmā aizliegts izmantot bērnu dabisko paļāvību vai pieredzes trūkumu. (4) Bērniem paredzētajā reklāmā aizliegts: 4) nepārprotami norādīt, ka reklamējamās preces vai pakalpojuma iegāde ir iespējama jebkurai ģimenei, neņemot vērā tās budžetu; 5) tieši aicināt bērnus pašus vai aicināt bērnus, lai viņi mudina vecākus vai citas personas pirkt preces vai izmantot pakalpojumus;

(ir doma)

Powered by Sviesta Ciba