pelnufeja ([info]pelnufeja) wrote on March 14th, 2015 at 02:17 pm
nu, es īpaši neimzantoju ne konspektus, ne powerpointus - tb - es mēdzu ielikt kindlē failu ar plāna punktiem un to pirms runāšanas pārlasu, bet, ne runājot, jo es skaļi lasu lēni un slikti, un tas man tikai traucētu. aut. seminārtā es gan lasīju kaut kādas dzejoļu rindas, ko komentēju, bet tas bija citādāk - tur es varēju sēdēt, plus, tas vairāk bija sarunas formāts, nevis prezentācija, un nebija tik ļoti jāraizējas, ka es neesmu superveikla. bet jā - daudzreizēja teksta izmēģināšana droši vien varētu būt atslēga.
kad mums vienā no kursiem bija jāveido runa par vienalga kādu sevis izvēlētu tēmu, un es stāstīju par tēmu, par kuru tikko citā kursā biju uzrakstījusi eseju, plus iepriekšējā vakarā biju simts reizes izmēģinājusi, kā visu secīgi stāstīšu, bija ok, vienk. reizēm ir sajūta, ka, lai piecas minūtes pastāstītu kaut ko, ko tu principā zini, nav jāgatavojas, bet laikam es kļūdos.
 
( Read comments )
Post a comment in response:
From:
( )Anonymous- this user has disabled anonymous posting.
Username:
Password:
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.