![[info]](http://klab.lv/img/userinfo.gif)
Patiesībā pēc vidusskolas beigšanas es biju nobijies un izvēlējos to, ko uzskatīju par vieglāko ceļu. Bet to atzīt nebūtu "kruta" un pretēji manis radītajam tēlam paziņu lokā (vai vismaz tam, ko centos radīt, pieprasot zemākas atzīmes, ja man šķita, ka kāds darbs ir ticis novērtēts par augstu, latviešu valodas domrakstu par nacionālisma spožo lomu Latvijas attīstībā uzrakstot krieviski u.t.t.), tāpēc izdomāju šo visu pastāstiņu, ko klāstīt sabiedrībā. Filozofija mani biedēja ar biezumbiezu grāmatu kaudzēm, no kurām būtu jāatceras ikviens gadaskaitlis (sasniegums, uz kuru es noteikti neesmu spējīgs), psiholoģija: ar medicīnas kursa izņemšanu (īsti gan nezināju (un nezinu) vai tas patiešām atbilst patiesībai), bet žurnālistika: ar studiju kursa bezjēdzību - vismaz tā skaidroja vairāki cilvēki, kuru viedokli šajā sfērā es respektēju (ieskaitot kaut kādu meksikāni, ar kuru es ap pusnakti yahoo.com spēļu istabā sacentos šaha spēlē, kaut man bija 40 grādu temperatūra un nākamajā dienā bija dalība "Lieliskajā Pieciniekā" (protams, gan šahā, gan LP smagi izgāzos)). Tad atlika vien ekonomika un IT. Līdz pēdējam brīdim gan vēl nebiju pametis domas par žurnālistiku, bet, tuvojoties tās fakultātes iestājpārbaudījumiem, sapratu, ka tajās dienās nedrīkstu pamest vecākus vienus pašus (tas ir garš stāsts - un noteikti ne publiski stāstāms), līdz ar to iesniedzu dokumentus tikai ekonomistos, finansistos un IT (tieši tādā secībā). Tālākais jau ir vēsture.
Kāpēc man šķita būtiski to pierakstīt? Pirmkārt un galvenokārt, lai pilnībā apzinātos, ka pastāvīgi meloju kā sev, tā citiem. Un, otrkārt, lai atzītos, ka esmu nošāvis greizi ar izvēli. Tiesa, runājot ar bijušajiem klasesbiedriem, šķiet, ka tas ir tāds kā "otrā kursa sindroms" - gandrīz visi ir pārliecināti, ka nav izvēlējušies pareizi. Bet, ķeroties pie grāmatvedības vai finanšu teorijas materiāliem, neizjūtu ne mazāko kaifu vai vēlmi kaut ko uzzināt - vien pēc iespējas labāk nolikt eksāmenus, lai saglabātu budžeta vietu un, cerams, arī stipendiju. Tajā pašā laikā "Dienas Skolā" mācītais ne vien labāk paliek atmiņā (kas gan varētu būt saistīts ar pasniegšanas veidu), bet arī rada interesi apgūt to visu tālāk un pielietot praksē.
Tiesa, iespējams, ka šobrīd esmu pārāk daudz laika pavadījis gatavojoties kontroldarbiem (dīvainā kārtā 50% (ja ne vairāk) pārbaudes darbu notiek pēdējās trijās nedēļās, kas vidēji nozīmē pa kontroldarbam dienā) un pamazām iebīdot sevi sesijas sliedēs.