Journal    Friends    Archive    User Info    memories
 

optimiste - serviss

15. Nov 2011 16:53 serviss

Nē, nu varbūt pēc kaut kādas tur izstrādātas metodoloģijas skaitās labs serviss klientu apkalpošanas laikā bieži saukt vārdā, bet man tas šķiet vienkārši kaitinoši. Pilnīgi pieņemama ir uzruna "Jūs".

Tags: ,

5 jau izteikušies - pieraksti arī tuPrevious Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry

Comments:

No:[info]le_minga
Datums:15. Novembris 2011 - 18:05
(Link)
es saku (pa telefonu) Jūs + kl. vārds - jo nekad nezinu, kā uzrunāt: kundze, jkdz. utt.

Vienkāršāk un gana pieklājīgi man šķiet "Jums Optimiste datu bāze uzrāda ..... " ;)
No:[info]optimiste
Datums:15. Novembris 2011 - 18:48
(Link)
Nu, tas ir saprotams, ka pa telefonu cilvēks nav redzams un tā.... bet, principā, es te vairāk domāju tādu uzrunu, kas "giež" ausīs, jo vārds tiek lietots par daudz, nu, piem., lai nokārtotu to un to, Jūsu nākamās darbības ir......, nevis Jums, Optimiste, būtu jādara tas....... un tad atkal nākamjā teikumā uzreiz; Labi, optimiste, tad.........
No:[info]optimiste
Datums:15. Novembris 2011 - 18:49
(Link)
Pat mani draugi mani tik daudz nesauc vārdā kā šī pilnīgi svešā bankas darbiniece.....

Man nav iebildumu pret manu vārdu, bet gan to, ka svešs cilvēks to skandina vienā laidā.....
No:[info]mamuts
Datums:15. Novembris 2011 - 18:58
(Link)
Wo, wo, es ar' aiz izmisuma aizgāju uz DEPO darbā pieteikties par dzīvnieku andelamni - nu, diez vai man nāksies pircējam prasīt, vai viņš atceras, kā šamo sauc, man ta' vienalga.
Mož viņai Tavs vārds patika, man, piemēram, patīk gan.
No:[info]optimiste
Datums:15. Novembris 2011 - 21:29
(Link)
:)