joks bija tāds: nodevu telefonu labošanā, pēc divām nedēļam man zvana, saka, ka salabots, nāciet pakaļ, bet mēs iespējams ņemsim viņu nost no garantijas jo ir konstatēts kaut kāds mitrums. aizeju pakaļ, ieslēdzu, secinu, ka problēma nav atrisināta un viņš tiek ņemts atpakaļ uz remontu, attiecīgi es secinu, ka remonts nav veikts. šodien man zvana un saka ka tā kā telefons jau bija uz iespējamo garantijas noņemšanu, tad tagad viņi ņems man to nost un par remontu būs jāmaksā. joks tāds - ka persona, kas pieņem šo lēmumu, nav persona, kas man to paziņo, attiecīgi tai brīdī, kad man ir kādi iebildumi es tiek pusūtīta piecas mājas tālāk ar paziņojumu, ka man jāsūta e-pasts uz kaut kādu mistisku servisa e-pasta adresi.
pieprasi atbildīgās personas telefona numuru, apskaties nedaudz ko vari atrast patērētāju tiesībās (PT), tad pasaki patērētāju tiesības ir arī to vērst caur likumsargiem, kas viņiem izmaksās 3x vairāk. Ja vēl ir kādi iebildumi, uzzini kam tev jāiesniedz sūdzība un tad jau rīkojies, lai zina savu vietu (klientam vienmēr taisnība)... tev ir ļauts noskaidrot savas tiesības un nejusties aizvainotai vai apkrāptai.
PS: nikna vīrieša balss arī ir bijusi vienmēr iedarbīga!