22 January 2010 @ 02:55 pm
 
man mēnesi jau tiek labots telefons un šodien piezvana un pasaka, ka tiek atteikta garantija.
kuces
 
 
( Post a new comment )
[info]melnsparne on January 22nd, 2010 - 03:48 pm
ja viņi ir paņēmuši uz garantijas remonta nosacījumiem, tad viņiem to būs jāsalabo līdz galam uz tiem pašiem garantijas noteikumiem, jo citādi vari viņus lamāt un tiesiski likt skaidrot kādēļ ir vilkuši laiku garumā...

Līdz ar to stingrāk viņu pretenzijas noraidi un liec noprast, ka nav ko lekties. (manuprāt šitādas situācijas ir apspriestas arī patērētāju tiesībās)
(Reply) (Thread) (Link)
[info]nightdancer on January 22nd, 2010 - 06:51 pm
joks bija tāds:
nodevu telefonu labošanā, pēc divām nedēļam man zvana, saka, ka salabots, nāciet pakaļ, bet mēs iespējams ņemsim viņu nost no garantijas jo ir konstatēts kaut kāds mitrums.
aizeju pakaļ, ieslēdzu, secinu, ka problēma nav atrisināta un viņš tiek ņemts atpakaļ uz remontu, attiecīgi es secinu, ka remonts nav veikts. šodien man zvana un saka ka tā kā telefons jau bija uz iespējamo garantijas noņemšanu, tad tagad viņi ņems man to nost un par remontu būs jāmaksā.
joks tāds - ka persona, kas pieņem šo lēmumu, nav persona, kas man to paziņo, attiecīgi tai brīdī, kad man ir kādi iebildumi es tiek pusūtīta piecas mājas tālāk ar paziņojumu, ka man jāsūta e-pasts uz kaut kādu mistisku servisa e-pasta adresi.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]melnsparne on January 23rd, 2010 - 09:12 pm
pieprasi atbildīgās personas telefona numuru, apskaties nedaudz ko vari atrast patērētāju tiesībās (PT), tad pasaki patērētāju tiesības ir arī to vērst caur likumsargiem, kas viņiem izmaksās 3x vairāk. Ja vēl ir kādi iebildumi, uzzini kam tev jāiesniedz sūdzība un tad jau rīkojies, lai zina savu vietu (klientam vienmēr taisnība)... tev ir ļauts noskaidrot savas tiesības un nejusties aizvainotai vai apkrāptai.

PS: nikna vīrieša balss arī ir bijusi vienmēr iedarbīga!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]nightdancer on January 25th, 2010 - 12:15 am
^_^
(Reply) (Parent) (Link)