(bez virsraksta)
Dec. 14., 2004 | 09:14 am
No:: kits
Ja tu tikko sāki, tad neko tas mans teksts nedos. :) Aj, nu labi.
TĀLĀK SEKO SPOILERI. (un ne jau mašīnu spoileri, bet spēles spoileri, tāpēc, ja tu negribi neko zināt, tālāk nelasi). Uztaisīšu burtus baltus, lai nevar arī nejauši izlasīt - vienīgi meilā varēs gan. Lai izlasītu tālāk, vajag ar pelīti iezīmēt to tekstu zemāk.
Teksts bija orientēts uz stāvokli spēlē, kad visi performance upgreidi ir unlockoti. Tas ir laikam apmēram, kad divas trešdaļas spēles ir izspēlētas. Un nejaukt ar izspēlētajiem procentiem, ko tur rāda, jo spēle beidzas ap 65%, ja vienīgi kā maniaks nebrauc visus iespējamos reisus. Pēc "spēles beigām" gan var visus pārējos vēl izbraukt un sakačāt to 100%. Bet performance upgreidi visi ir unlockoti, ja pareizi atceros, apmēram tad, kad esi nesen noslēdzis līgumu ar 4.sponsoru. Enivei - tie cipari, ko es negribēju teikt, ir, cik naudiņas apmēram vajag, lai upgreidotu stock mašīnu uz max performance + visual. Priekš performance vien iziet mazliet virs 60 tūkstošiem. Un vizuālajā, atkarībā no perversijas līmeņa, var iegrūst apmēram 30-40 tūkstošus. Tātad kopā visi 100 sanāk. Ja tu tikai nupat sāki, tad šitie skaitļi tev liekas milzīgi un neko kādu labu brīdi vēl nelīdzēs. :) Kāpēc viņi it kā ir būtiski - tad, kad gribas "nopirkt" jaunu mašīnu, man bija mode sakrāt vispirms viņai naudu visiem upgreidiem, lai var uzreiz uzmontēt un braukt ar viņu, bet spēles gaitā nevienu reizi pareizi nenotrāpīju cik īsti vajag sakrāt. Tad nu tas minimālais 60k ir atbilde. Un tas, kā jau rakstīju, ir bez vizuāliem upgreidiem, un šeit es arī neskaitu unikālos vizuālos un performance upgreidus, kas ir par velti, bet jāmāk dabūt. Protams, var jau paņemt jauno mašīnu un palēnām upgreidot, bet mani tā pārslēgšanās starp mašīnām ("naudu pelnošo" mašīnu un "upgreidojamo un vēl īsti nebraucamo" mašīnu) nesaista. :)
Lūk arī atklājās tēma, par kuru es varētu muldēt un muldēt..
TĀLĀK SEKO SPOILERI. (un ne jau mašīnu spoileri, bet spēles spoileri, tāpēc, ja tu negribi neko zināt, tālāk nelasi). Uztaisīšu burtus baltus, lai nevar arī nejauši izlasīt - vienīgi meilā varēs gan. Lai izlasītu tālāk, vajag ar pelīti iezīmēt to tekstu zemāk.
Teksts bija orientēts uz stāvokli spēlē, kad visi performance upgreidi ir unlockoti. Tas ir laikam apmēram, kad divas trešdaļas spēles ir izspēlētas. Un nejaukt ar izspēlētajiem procentiem, ko tur rāda, jo spēle beidzas ap 65%, ja vienīgi kā maniaks nebrauc visus iespējamos reisus. Pēc "spēles beigām" gan var visus pārējos vēl izbraukt un sakačāt to 100%. Bet performance upgreidi visi ir unlockoti, ja pareizi atceros, apmēram tad, kad esi nesen noslēdzis līgumu ar 4.sponsoru. Enivei - tie cipari, ko es negribēju teikt, ir, cik naudiņas apmēram vajag, lai upgreidotu stock mašīnu uz max performance + visual. Priekš performance vien iziet mazliet virs 60 tūkstošiem. Un vizuālajā, atkarībā no perversijas līmeņa, var iegrūst apmēram 30-40 tūkstošus. Tātad kopā visi 100 sanāk. Ja tu tikai nupat sāki, tad šitie skaitļi tev liekas milzīgi un neko kādu labu brīdi vēl nelīdzēs. :) Kāpēc viņi it kā ir būtiski - tad, kad gribas "nopirkt" jaunu mašīnu, man bija mode sakrāt vispirms viņai naudu visiem upgreidiem, lai var uzreiz uzmontēt un braukt ar viņu, bet spēles gaitā nevienu reizi pareizi nenotrāpīju cik īsti vajag sakrāt. Tad nu tas minimālais 60k ir atbilde. Un tas, kā jau rakstīju, ir bez vizuāliem upgreidiem, un šeit es arī neskaitu unikālos vizuālos un performance upgreidus, kas ir par velti, bet jāmāk dabūt. Protams, var jau paņemt jauno mašīnu un palēnām upgreidot, bet mani tā pārslēgšanās starp mašīnām ("naudu pelnošo" mašīnu un "upgreidojamo un vēl īsti nebraucamo" mašīnu) nesaista. :)
Lūk arī atklājās tēma, par kuru es varētu muldēt un muldēt..